Griffin Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Hvorfor? I forgårs ble jeg forfremma til Gunnery Seargant (spiller ikke så veldig mye). Gøy tenkte jeg... Så spilte jeg i går igjen... og ble forfremma til Gunnery Seargant hele fire ganger... På BFHQ så står det fortsatt Staff Seargant selv etter forfremmelsen på samme innlogging. Hvorfor skjer dette? Det skjer etter hver gang jeg logger meg på og spiller... og jeg spiller kun på ranked servere...
Bister Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hvorfor? I forgårs ble jeg forfremma til Gunnery Seargant (spiller ikke så veldig mye). Gøy tenkte jeg... Så spilte jeg i går igjen... og ble forfremma til Gunnery Seargant hele fire ganger... På BFHQ så står det fortsatt Staff Seargant selv etter forfremmelsen på samme innlogging. Hvorfor skjer dette? Det skjer etter hver gang jeg logger meg på og spiller... og jeg spiller kun på ranked servere... Hei dette er fordi EA har problemer med å få registrert poengene. Det er mange andre tråder om dette her på forumet Les her for mer Informasjon: Problemer med statsoppdatering Endret 7. juli 2007 av Bangern1991
Korka Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Nå begynner jeg og bli lei av alle de som lager ørten tusen tråder om det samme.... Stick to the first thread ppl!
hightow Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) På tide med en sticky kanskje? Med store bokstaver: "INFO BF2-STATS PROBLEMER" og med link til denne: http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?s...threadID=239633 Endret 7. juli 2007 av hightow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå