Gå til innhold

Nye hodetelefoner til musikk >700kr DET HASTER!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341
Syntes Sony proppene er gode jeg!  :cool:

Klarer du å fikse kabelen da? Er det en stor "jobb"?

9069192[/snapback]

lodde et par ledninger på en plugg bør alle klare ^^ Dvs en smule teknisk sans er nødvendig men her er det snakk om en veldig enkel operasjon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff.. Du aner ikke hvor usikker jeg er på dette..

Kjøper jeg PX100, kan jeg bruke de både under fysisk aktivitet, og til andre ting. Kjøper jeg DT231 derimot, kan jeg bruke øreproppene mine til trening og slikt, og BD'ene til musikklytting hjemme osv..

 

:hmm:

 

 

:hmm:

 

 

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Hehe.. Har utrolig lyst.. Er bare ute etter noen som kan fikse den ledningen for meg.. Kan godt hende jeg finner noen, siden jeg kjenner mange som har gått elektrolinja på videregående skoler og er ikke det der ganske "basic"? :ermm:

Endret av torenym
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Foresten.. Hva koster en ny plugg? Av bra kvalitet?

Kan man bruke den "gamle"?

9110711[/snapback]

KOmmer helt an på... De selger for under 20 på clasern, men er ikke akkruat topp da. Selv bruker jeg neutric plugger, topp saker, finnes både vinkla (bruker det på dt231) og rette plugger av de. Men må bestilles fra USA e.l, ræva lille norge har ikke såvidt jeg har sett. Heatshrink er også kjekt, gummirør som skrumper når det blir varmt (varmepistol, holde lighter under etc). Bildet av hd202 jobben, neutric rett plugg og heatshrink:

 

hd202.jpg

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...