Gå til innhold

Nye hodetelefoner til musikk >700kr DET HASTER!


Anbefalte innlegg

Hei!

Som tittel sier, så skal jeg ha et par nye hodetelefoner, som skal brukes til musikk.. De må være lettdrevne, ha bra komfort og se bra ut (NEI! at de ser ut som et par Skullcandy's er overdrevent, men de bør jo ikke se ut som om de kommer fra forrige århundre heller!)

De skal brukes i lag med en Nokia N95 viss det har noe å si..

Foresten, jeg har alltid vært enn basselsker.. Jeg har prøvd Koss Porta Pro (det høres ut som en haug av dere nærmest hater de.. hvorfor?) og jeg syntes faktisk de hørtes ganske bra ut.. Ellers kan vell kanskje Sennheiser PX100 være noe for meg, men jeg har hørt at de har litt lite bass noen steder! Har også sett på noen fra AKG..

Men ellers, bare kom med anbefalinger.. Det bør helst kunne bestilles fra netshop da det er noen andre ting jeg skal ha fra der, som jeg bestiller i samme slengen..

Mvh, Tore :)

 

 

PS: det haster!

Endret av torenym
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Som tittel sier, så skal jeg ha et par nye hodetelefoner, som skal brukes til musikk.. De må være lettdrevne, ha bra komfort og se bra ut (NEI! at de ser ut som et par Skullcandy's er overdrevent, men de bør jo ikke se ut som om de kommer fra forrige århundre heller!)

De skal brukes i lag med en Nokia N95 viss det har noe å si..

Foresten, jeg har alltid vært enn basselsker.. Jeg har prøvd Koss Porta Pro (det høres ut som en haug av dere nærmest hater de.. hvorfor?) og jeg syntes faktisk de hørtes ganske bra ut.. Ellers kan vell kanskje Sennheiser PX100 være noe for meg, men jeg har hørt at de har litt lite bass noen steder! Har også sett på noen fra AKG..

Men ellers, bare kom med anbefalinger.. Det bør helst kunne bestilles fra netshop da det er noen andre ting jeg skal ha fra der, som jeg bestiller i samme slengen..

Mvh, Tore  :)

 

 

PS: det haster!

9020042[/snapback]

 

Technics er definitivt det beste til musikk, de er dynamiske og gir et utrolig fett lydbilde og mye bass uten at du trenger spille høyt.. Det er "klokker" så de sperrer ute all annen lyd. Skal du opp i 700 så kan du liksegodt spandere på deg de her og ha de i mange år. Jeg har hatt mine siden '96 og de har like bra lyd nå som de hadde da. Studio folk og musikre sverger også til disse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bruker dem selv, helt supre. Fikset kabelen fra 3 meter til 1,3 da, 3m kabel er irriterende imo. Lukkede, men isolerer nesten ikke. Lyden er super, du bør like bass for å bruke dem, er som å bo i en subwoofer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

nja, finnes bedre jobbehodetelefoner :p

Selv foretrekker jeg mer enn en hodetelefon i stallen, siden du aldri finner en som passer til alt.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt PX100 og DT231 (eier en selv), og synes nok at lyden i Beyeren er flere hakk bedre. PX100 er lettere å få med seg, dog.

 

Jeg synes stadig at DT231 er et av de beste kjøpene i klassen under 1.000,-.

Sennheiser HD555 er også et godt valg. Her er lyden litt mørkere og jeg synes den er pittelitt kjedelig.

 

Mitt DT231-eksemplar er vel 6-7 år gammelt nå, og fungerer stadig like bra, og denne hodetelefonen er blitt brukt MYE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...