Gå til innhold

hvordan kvitte seg med mordersnailer for godt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jævlene oeverlever jo til tross for vinteren. Selv tar jeg en spade plukker de opp med spaden og kaster dem ned på veien bak hagen vår noen meter lenger nede. Da blir de most av asfalten samidig som det kommer bilerog kjører på dem. :D Ellers tar jeg rett og slett bare kanteklipperen og kutter dem opp i rundt tusen biter til jeg ikke ser dem lenger. Man risikerer litt sneglegugge i ansiktet om man er uheldig, men det går som regel bra.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Men jævlene oeverlever jo til tross for vinteren.  Ellers tar jeg rett og slett bare kanteklipperen og kutter dem opp i rundt tusen biter til jeg ikke ser dem lenger.

9179534[/snapback]

Du er vel klar over at det er på den måten de formerer seg. Hver liten bit blir til en kjempesvær morderjævel.:eek: Visste du ikke det? :cry:

Lenke til kommentar
Men jævlene oeverlever jo til tross for vinteren.  Ellers tar jeg rett og slett bare kanteklipperen og kutter dem opp i rundt tusen biter til jeg ikke ser dem lenger.

9179534[/snapback]

Du er vel klar over at det er på den måten de formerer seg. Hver liten bit blir til en kjempesvær morderjævel.:eek: Visste du ikke det? :cry:

9179647[/snapback]

 

Formere de se når man deler de opp :dontgetit:

 

Assa de formerer seg ved at noen tror de dreper dem...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...