Gå til innhold

Kjøp av kamera med undervans hus hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg håper det er greit jeg slenger meg med på denne. Skulle spørre om det samme. Jeg har et Sony DSC-T50 kamera som jeg er strålende fornøyd med. Problemet er at det ikke finnes undervannshus til kameraet. Så jeg må selge og kjøpe nytt.

 

Ønsker et kamera som skal brukes over og under vann. Helst et lite med god bildekvalitet.

 

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg eit kamera til å ta bilder under vann... men også bruke som vanleg kamera til vanleg. nokon gode tips...

 

dykker gjerne ned til 25 m

 

Jeg ville gått for et med god vidvinkel (og macrofunksjon) og muligheter for å stille blitzstyrke. Canon Powershot-serien pleide å være et godt valg tidligere, men har ikke fulgt med der i det siste. Det er om å gjøre å ha så lite vann som mulig mellom deg selv og motivet.

Lenke til kommentar
Vi sportdykkere bruker ofte Canonkamerar. Ixus 850 IS har god vidvinkel og rask autofokus. God oppfølging fra Canon hvir uhellet skulle være ute. Du kan lese mere på http://www.dykkersiden.com/.

Her finner du mange med erfaring om UW foto.

 

Arne M

9081533[/snapback]

 

 

Har i dag eit Canon Ixus 55, er dette noko det finnes hus til? og er det eventuelt eit greit kamera under vann... ?

 

Cato Andrè

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...