Gå til innhold

Gaming Pc til ca 20k-25k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

club3d eller pov hadde vært mitt valg da.

 

det at raptoren har bare 150mb båndbredde i forhold til 300 på andre disker har lite eller ingenting å si. diskene klarer ikke utnytte det alikevel

 

det som har noe å si derimot er hastigheten platene sviver på, og mengen cashe. der er raptoren god. men den er dyr.

Lenke til kommentar
club3d eller pov hadde vært mitt valg da.

 

det at raptoren har bare 150mb båndbredde i forhold til 300 på andre disker har lite eller ingenting å si. diskene klarer ikke utnytte det alikevel

 

det som har noe å si derimot er hastigheten platene sviver på, og mengen cashe. der er raptoren god. men den er dyr.

9025749[/snapback]

 

Kanskje ta en 74gb en da? siden den minste var ikke nok til alle spillene jeg hadde innstallert :p Syns de der pov var fine ja :)

Lenke til kommentar

74gb raptor er et ok valg (pass på å velg den som har 16mb cashe). del den i to og du har plass til spill på den andre delen. eller gjør som jeg har planer om, dvs å kjøre dual boot på disken (xp og vista) og så bytter jeg ut den gamle 160gb disken med en på 500 og bruker en del av den til spill.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Kommer til å bli en konge pc dette her:D

Gleder meg bare til i midten av August da skal jeg bestille noe lignende:P

9026733[/snapback]

 

Ka skjer i august?

 

Zalman CNPS 9700 NT ser ut til å være ganske god, men ser at de anbefaler Noctua NH-U12 også. Tenkte litt på vekten siden kan jo ikke være allverden de tåler..

Endret av URGE84
Lenke til kommentar
Du har vist sovet lite URGE 84, han gleder seh til midten av august for da skal ha kjøpe pc :p

9027724[/snapback]

 

Nettopp våknet okai? :p Men lurte på hvorfor han ventet til august, kanskje det var noe nytt som han skal ha som kommer da. Noe jeg også burde ha ventet på?

Lenke til kommentar
Åja, skjønte den... njei ikke noe nytt som skjer på pc fronten i august så vidt jeg vet :hmm:

 

DEt kommer jo nye ting utover høsten da

9027744[/snapback]

 

Ja, regner med det. Regner også med at de kommer med stiv pris i begynnelsen og har ikke så lyst til å vente så mye mer :p holder med til 22. juli.

Lenke til kommentar

festeordningene på cpu kjølere har blitt bedre de siste åra, så vekta skal du ikke tenke så mye på.

 

når det kommer til skjermvalg så er det lite jeg kan hjelpe med. men jo større skjermen er, jo lettere får man etterslep. jeg selv merker lite til sånt, så det har mindre å si for meg.

 

sitter med en 22" viewsonic som jeg er fornøyd med. har sef lyst på større, men pengene strekker ikke til

Lenke til kommentar
festeordningene på cpu kjølere har blitt bedre de siste åra, så vekta skal du ikke tenke så mye på.

 

når det kommer til skjermvalg så er det lite jeg kan hjelpe med. men jo større skjermen er, jo lettere får man etterslep. jeg selv merker lite til sånt, så det har mindre å si for meg.

 

sitter med en 22" viewsonic som jeg er fornøyd med. har sef lyst på større, men pengene strekker ikke til

9028794[/snapback]

 

Det er problemet mitt. Jeg har spart opp penger, men i og med at jeg har begynt som student så kommer det liksom ikke mer penger inn. Har ikke lyst å bruke opp alle pengene heller :p

Så zalman eller noctua? noctua skal være best, men bråker en del mer :/

Endret av URGE84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...