firberblad Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hei, La inn Star wars Republic commando fra "best of" samlingen. Men, når jeg trykker new game, så loader det litt før spillet lukkes og jeg er tilbake i ved skrivebordet. Har installert det på nytt, men med samme resultat. Siste driverne på skjermkort er og inne. Har også prøvd med en og 2 kjerner under anfinitet... Noen forslag? Skjermkortet mitt er 8800 gts.
Flamme73 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Hei,La inn Star wars Republic commando fra "best of" samlingen. Men, når jeg trykker new game, så loader det litt før spillet lukkes og jeg er tilbake i ved skrivebordet. Har installert det på nytt, men med samme resultat. Siste driverne på skjermkort er og inne. Har også prøvd med en og 2 kjerner under anfinitet... Det samme skjer med meg. Noen forslag? Skjermkortet mitt er 8800 gts. 9013058[/snapback]
Saykin Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Har du prøvd å oppdatere spillet? Altså laste ned den nyeste patchen?
firberblad Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Skrevet 9. juli 2007 Spillet var ferdig patchet da det kom med "best of samlingen". Ironisk nok så fungerer det veldig bra på min bærbare så jeg er jo berget på den måten.
Flamme73 Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Spillet var ferdig patchet da det kom med "best of samlingen".Ironisk nok så fungerer det veldig bra på min bærbare så jeg er jo berget på den måten. 9036746[/snapback] Støtter skjermkortet ditt pixel og vertex shader. Jeg har det problemet.
alleibruk Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 hadde samme problem... 2 måter og løse dette på. installer 162 beta driveren eller kjør detaljer ned på aa/shadows/lightining (husker ikke helt hvilken men det var en som ikke kunne stå på maks. trur det var shadows)
Flamme73 Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 hadde samme problem... 2 måter og løse dette på. installer 162 beta driveren eller kjør detaljer ned på aa/shadows/lightining (husker ikke helt hvilken men det var en som ikke kunne stå på maks. trur det var shadows) 9113984[/snapback] Kan du gi meg en link til denne driveren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå