Gå til innhold

Hacke filmer, noe annet enn hackers?


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IKKE si det til noen, men nå skal jeg fortelle deg om en av forumets best gjemte hemmeligheter. Helt nede i venstre gjørne, er det en hemmelig, liten boks det står "søk" på. Her kan du f.eks. skrive "hacking", og du har på snedig vis lurt HW-forumet til å vise deg alle trådene hvor dette har blitt tatt opp tidligere.

Lenke til kommentar

Det er jo ingen egen tråd for dette fra før av.

Når man søker i filmforumet etter "hack*", kommer det opp ti tråder.

En av dem er f.eks. den store diskusjontråden for film på flere hundre side. Og når forumet mangler en viktig funksjon, å kunne søke i en tråd, blir det tungvint å bla gjennom alle sidene, bare for å se at det er Hackers som er omtalt. Den han allerede har sett ;)

Lenke til kommentar
Det er jo ingen egen tråd for dette fra før av.

Når man søker i filmforumet etter "hack*", kommer det opp ti tråder.

En av dem er f.eks. den store diskusjontråden for film på flere hundre side. Og når forumet mangler en viktig funksjon, å kunne søke i en tråd, blir det tungvint å bla gjennom alle sidene, bare for å se at det er Hackers som er omtalt. Den han allerede har sett ;)

9011468[/snapback]

Bare ved å søke på ordet "hacking", får jeg opp 18 tråder, bla:

"Data filmer", kanksje en teit topic, men ,men

80talls filmer om hacking\data

Finnes det filmer alà Swordfish? data-film altså

De beste "data"-filmene du har sett!

hackefilmer, noen forslag?

Jeg har lyst på flere filmer .. type hacking!

Vet dere om noen data filmer?

 

Altså har topic vært oppe før. Jeg har ingenting imot trådstarter, men søk-funksjonen er der for å brukes, hvis ikke folk som bruker filmforumet tar den i bruk oftere, kommer det til å se ut som Off Topic her inne. Tror jeg snakker for de fleste av oss som "bor" her inne, vi ønsker et så ryddig forum som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...