Gå til innhold

beste fri famillie


Anbefalte innlegg

vi er en famillie på fire,fem som har begynnt å vudere fri famillie..dere som har dette og er satt inn i det hele..hvilken leverandør er å foretrekke og hvorfor?

 

poenget er at vi skal ringe gratis oss i mellom og ikke alt for dyrt utover det heller..hvem leverer hva og til hvilken pris pr mnd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale NetCom trådløs familie!

 

Hvorfor?

 

selv med tomt kontantkort, kan familien ringe hverandre,

ingen oppstartavgift, månedavgift eller lignende,

muligheten for eFaktura slik at du sparer fakturagebyr,

 

Det holder med et abonnement, så kan resten av familien f. eks ha kontantkort.

 

Administrator, dvs deg, kan ha Smarttalk med ringepris på 54 øre utenfor familien og minimumsfakturering på 99 kroner.

 

Hele familien kan legge til Venner som en tilleggstjenste, og ringe all NetComs kunder gratis* (29 kroner i månedavgift)

 

Dersom barna dine sender masse sms, kan de få 2000 sms for 200 kroner (Smsmania).

 

Derfor synes jeg du skal velge NetCom :D

Lenke til kommentar
Hele familien kan legge til Venner som en tilleggstjenste, og ringe all NetComs kunder gratis* (29 kroner i månedavgift)

9007114[/snapback]

Betyr dette at dersom man legger til Venner på hovedabonementet for fri familie, så ringe alle sammen som er med i ordningen gratis? Også de som har kontantkort?

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke velge Chess venner?

Velg det billigst abo og legg til tjenesten "Venner", gratis samtaler og SMS til alle andre chesskunder, også med kontantkort.

Billig og greit

9014409[/snapback]

 

 

For abonnementene er det også gratis å sende mms.

 

Barne kan ha ChessKontant. Der er venneløsningen gratis, men begrenset til 4 selvalgte nummer og gjelder ikke mms. Valgte nummer kan endres en gang per måned.

Endret av *Snoopy*
Lenke til kommentar
på NetCom kan du ha Trådløs Familie OG Venner....  :p

9015457[/snapback]

 

 

Blir vel ikke lenge til at alle har en profil på tlf, (ala facebook) og så legger du til så og så mange venner som du deler meldinger og iformasjon gratis med. Men skal du søke opp folk , og legge det til så koster det 5 kr per person du legger til som venn på telefonprofilen din :ph34r: ..

Lenke til kommentar

Så vidt jeg forstår, kan Telenor FriFamilie ha to forskjellige personer som juridisk eier og fakturamottaker for den enkelte bruker.

 

Åpner NetCom Trådløs familie for det samme? Eller må juridisk eier og fakturamottaker være den samme?

Lenke til kommentar

Har telenor fri familie :)

Fungerer helt fint, ringer og sender gratis sms til foreldrene mine og broden min.

 

Fattern har abbonemang og vi alle andre har kontantkort :)

 

Eneste som er teit er at om man skal ha flere abonemang med så får fattern fakturan, så kan ikke invitere en veninne av meg, pga hun har nonstop :/

Lenke til kommentar
på NetCom kan du ha Trådløs Familie OG Venner....  :p

9015457[/snapback]

 

 

Blir vel ikke lenge til at alle har en profil på tlf, (ala facebook) og så legger du til så og så mange venner som du deler meldinger og iformasjon gratis med. Men skal du søke opp folk , og legge det til så koster det 5 kr per person du legger til som venn på telefonprofilen din :ph34r: ..

9021848[/snapback]

 

Må bare spørre hva du mener med dette jeg, litt forvirret nå (men så har jeg også nettopp blit blond). :p Netcom Venner er jo gratis til ALLE i netcom, og til dags dato har jeg aldri opplevd at hverken telenor eller netcom har gått inn i ettertid og begrenset en slik tjeneste, tror jeg er meget usannsynlig :)

Lenke til kommentar
Så vidt jeg forstår, kan Telenor FriFamilie ha to forskjellige personer som juridisk eier og fakturamottaker for den enkelte bruker.

 

Åpner NetCom Trådløs familie for det samme? Eller må juridisk eier og fakturamottaker være den samme?

9022109[/snapback]

 

Det kan være oppført med forskjellig juridisk eier og fakturamottaker i NetCom :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...