PyrionZ Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Har lasta ned og spilt Highway Tampa en god del, men nå plutselig så funker den ikke lenger: S Det funker fint å skal inn på den, men når jeg skal trykke "Join Game" så kommer det feilmelding. Legger ved PS så dere får se meldinga. Noen som vet? BF_H_T.bmp
Green_Monster Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Har lasta ned og spilt Highway Tampa en god del, men nå plutselig så funker den ikke lenger: SDet funker fint å skal inn på den, men når jeg skal trykke "Join Game" så kommer det feilmelding. Legger ved PS så dere får se meldinga. Noen som vet? 9006017[/snapback] Har du beta Highway Tampa eller den offisielle, kan tenke meg beta ikke funker lenger. http://www.battle.no/?section=news&nid=75 Eller du kan jo prøve å kjøre siste patchen om du har den liggende Endret 5. juli 2007 av Cri
hightow Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Enten har du beta-versjonen av Highway Tampa og prøver å spille på en server som har offisiell versjon, eller så har du offisiell versjon av kartet mens serveren har beta-versjon. Tipper det første ...
Korka Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 EYY, det der skjedde meg meg og, re-installerer bf2 og patch atm... Skjer ikke bare på highway tampa det der
Korka Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 installer bf2 på nytt, patch og ht på nytt så funker det nok skal du se
PyrionZ Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 Funka og bare installere fullversjonen. Thanks guys; D
Green_Monster Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Funka og bare installere fullversjonen. Thanks guys; D 9011759[/snapback] NP.. Sjekkut Project Reality også... fantastisk
Korka Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 skjedde med meg idag dette, igjen.... Vet ikke hvorfor, skjedde imens jeg spilte på jalalabad... Har avinstallert PR.
Green_Monster Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 det suger hardt :S 9014719[/snapback] Nope... det er beste som har skjedd BF.. men tar litt tid å venne seg til da
Korka Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 ekkelt er det faktisk, lydene er ekle, og det er bare dumt at man ikke har corshair osv...
Green_Monster Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Hele spill opplevelsen og lagfølelsen er mye bedre.....kan ikke leke rambo, men alikevel mer gøy
PyrionZ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 PR er gøy; D Har lasta det ned, de som ikke har det burde prøve hvis dere liker teamplay og litt mer utfordring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå