xm8 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 DX9 Våpen-video *GLISE! * Jeg må bare få tak på HD versjonen av denne videoen! Big Gunz:
Rallahr Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Ser bra ut! Lurer på om crysis blir et klan spill? 9004146[/snapback] Tror de fleste må oppgradere CS-dataene sine da ass
worthy Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Gleder meg som en liten unge på julaften til å få henda mine i Crysis. Spesielt etter denna vidoen.
xFreakyx Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 huff nå fikk jeg bare mer lystpå Crysis slemt! menne gleder meg stooort til dette spillet det blir vel MP også?
Intern Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Ja, det er multiplayer også. Driver å laster ned HD versjonen nå Kan laste den opp etterpå så dere kan få sett den også. IGN Insider, thats me Høyre-klikk og lagre som - Enjoy Endret 5. juli 2007 av Intern
Intern Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Det virker helt fint for meg. Selv når jeg ikke er logget inn og har slettet alle cookies. Gir du meg en halv time så skal jeg få lastet den opp ett annet sted... Endret 5. juli 2007 av Intern
Grimbo Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 For et tøysete spill dette kommer til å bli. Greit, det ser fint ut. Da hjelper det lite at gameplayet er fra steinalderen. Jeg nevner i fleng: -Håpløs AI (soldater som står stille, uten å søke dekning mens du løper mot dem og skyter fra hofta?) -Enmannshær (kamphelikopter som kan jevne landsbyer med jorda på sekunder blir nedkjempet av en mann med automatvåpen, mens raketter og maskingeværild preller av han) -Hagler som kan senke slagskip, på flere hundre meters hold. -Endeløs sliding fra side til side mens en utømmelig mengde raketter strømmer fra våpenet. Herregud. Jeg tror spillutviklerne har sett altfor mange hollywoodactionfilmer fra 80-tallet. Skuffa, tilogmed før spillet er gitt ut.
koronag Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Jeg tror dessverre du har rett. Jeg liker ikke dette med super strength heller.
Skagen Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 For et tøysete spill dette kommer til å bli. Greit, det ser fint ut. Da hjelper det lite at gameplayet er fra steinalderen. 9006943[/snapback] Om du har fulgt utviklinga har du nok alt fått med deg at det er 'all about the graphics'. Men jeg håper Crysis vil muliggjøre modifikasjoner som kanskje vil introdusere en helt annen gameplay-ideologi, f.eks noe som ligner Armed Assault.
MrLee Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Crysis er, på lik linje med f.eks. Far-Cry og Doom3 mer Tech-demoer for å vise hva grafikkmotoren til selskapet kan gjøre, enn ett spill... Gled deg over grafikken for hva den kan gjøre for selskaper som lager spill basert på den senere, ikke fordi "spillet" i seg selv skal bli så bra... Endret 5. juli 2007 av MrLee
flopflop Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Det har den heller aldri gjort, hvis du leser tråden. Link nummer to funker derimot utmerket, tusen takk til intern the man
MrLee Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Forøvrig: Våpnene lignet så mye på real life våpen at jeg synes heller de burde basert seg på ekte våpen. Men da må vel det også lisensieres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå