Gå til innhold

Nylig formatert pc, krever passord...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du formatert, eller skal du til å formatere?

 

For hvis du har formatert, og har lagt inn fersk XP, så er det jo ikke noe system inne som kan huske at ett passord er satt. Er du sikker på at du ikke valgte repear install bare? For da fikset den jo bare det eksisterende systemet.

 

Det virker bare litt rart om du faktisk har formatert og får den beskjeden.

 

For jeg regner med at når du satte opp XP og den spurte deg om passord så bare hoppet du over det eller har du glemt passordet du la inn?

 

Tror vi trenger bittelitt mer informasjon.

 

NB! Hvis du faktiskt nettopp har formatert og noe er rart så bare formater på nytt..greit det tar tid..men det er jo ikke noe data på den som skal taes vare på siden systemet er ferskt.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Formaterte pc'en etter en krasj

Merk preteritum :p Jeg har formatert maskinen, brukte hurtigformatering.

I dette øyeblikk så formaterer jeg maskinen for andre gang, non-hurtig for å se om resultatet blir annerledes.

 

Alt av partisjoner var slettet før jeg formaterte + installerte XP når jeg fikk passordkravet forresten.

Lenke til kommentar

Da må du ha gjort noe under installasjonen som har gjort at du får spørsmål om passord. Admin kontoen er grei for den er visst passord beskytting på som standard tror jeg. Iallefall så var det, det på Broren til en kompis av meg sin PC som jeg måtte fikse. Da brukte jeg en CD for å fikse det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...