Gå til innhold

PS3 og Logitech Z-2300


Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe disse høytalerene snart. Vet konsolladapteren fungerer sammen med X360 og hd av-kabelen men hvordan blir det med PS3 og hdmi? Da må jeg vel bruke hdmi til bilde og kompositt-kabelen til lyd, og vil dette fungere på samme måten?

 

Skulle ikke tro noe annet enn at det vil funke men er litt usikker på om det vil bli noe kluss når lyd går gjennom hdmi også.

Endret av toygard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

isåfall anbefaler jeg en optisk kabel, noe som gjør at surrounden er på plass.

Med analog kompositt kabel får du kun 2.1 :)

 

Edit: Mente analog

 

Det er ikke no problem og velge en annen lydkilde enn HDMI på ps3

Enda mer edit: det var visst bare 2 høytalere så da er det ikke no problem med kompositt, utenom at lyden til optisk er bedre overført.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Er nok ikke noen mulighet for optisk på de høytalerene.

 

Tenkte at det skulle gå greit ja, skulle bare mangle at den ikke kunne gi ut flere lydkilder. Da blir det vel lyd på tv'en også da (som jeg kan slå ned), og litt flere ledninger, men det kan jeg leve med.

Lenke til kommentar

Takk for forslag men jeg har tenkt ganske mye på det her og jeg vil nok gå for et 2.1 sett, mest pga. latskap. Vurderte Z-5500 en stund men jeg orker ikke henge opp bakhøytalerene på veggen. Z-2300 gir en fin lyd med bra bass og det er bra nok for meg. Riktignok ikke skikkelig surround men jeg er ikke vant til noe bra lyd fra før uansett. Har forresten Logitech Z-4 til pc'en.. synes de gir god lyd og Z-2300 skal være en del bedre. Fortsatt noen uker igjen til jeg skal kjøpe, så det kan hende ting forandrer seg før den tid. Har egentlig råd til det meste, men jeg liker det enkelt.

 

Forresten, når det er snakk om optisk her; det utgjør vel ikke mye forskjell på et 2.1 sett gjør det? Hvis det i det hele tatt finnes 2.1 med optisk.

 

Zaleeeek: Hvor kjøpte du det settet og hvor mye betalte du for det?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte mitt på Elgiganten.no og betalte 3700 og noe, det fins billigere steder, men dem fikk det fortest fordi dem brukte JVC Norge AS som hovedlager og ta tok det akkurat 9 dager så var alt her.

Må si det er masse tilkoblingsmuligheter på denne boksen.

 

Bakpå

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-126487-1183580966_thumb.jpg

 

Front

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-126487-1183581048_thumb.jpg

 

Er bare noe med 300 watt 350 elr 380 husker ikke helt, men fy steik dunker for mye at jeg har skrudd bassen på - :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...