Gå til innhold

nytt spill til 360!

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger ett nytt spill til xbox 360! Noen som har anbefalinger??

er åpen for alt, men det må være underholdende. Og helst 2player++

Takker for svar

:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
trenger ett nytt spill til xbox 360! Noen som har anbefalinger??

er åpen for alt, men det må være underholdende. Og helst 2player++

Takker for svar

:thumbup:

9001502[/snapback]

Gears of War, Rainbow six Vegas, crackdown, forza, dirt, overlord

om du ikke har de da.. :D

jeg liker ihvertfall disse..Gode spill.

Skrevet

Forza 2 burde være et sikkert kjøp :)

Personlig er Marvel Ultimate Alliance kanskje det 360 spillet jeg har spillt mest siden jeg fikk meg xbox 360. Fabelaktig i 2 player :thumbup:

Skrevet (endret)

Ser ut til at det står mellom Marvel Ultimate og Crackdown.

Holder en liten knapp på Marvel tror jeg.

Endret av Pandreas
Skrevet

Jeg ville kjøpt Crackdown, det er absolutt et kjempe spill som har en god holdbarhet siden når du har fulført oppdragene så er det fortsatt kult å lete etter alle de agility orbsene som er rundt omkring.

Skrevet

Jeg har akkuratt spilt gjennom Prey for 99kr.. Og, det er vel verdt pengene! :)

Men, gjelder egentlig det tilbudet fortsatt?

Uansett, hadde mitt neste spill til 360 tenkt til å bli Overlord.. men, så kom jeg over Halo2 for 99kr.. og, det er jo et spill jeg aldri har fått spilt... så, kjøpte like så gjerne det.. :)

Men, kan anbefale Crackdown jeg også.. det er veldig bra.. :) Husker ikke om det er 2.player lokalt eller kun over nett da.. har ikke mulighet til å sjekke det heller, siden jeg kun lånte spillet i en periode.. :)

Skrevet
Jeg har akkuratt spilt gjennom Prey for 99kr.. Og, det er vel verdt pengene! :)

Men, gjelder egentlig det tilbudet fortsatt?

Uansett, hadde mitt neste spill til 360 tenkt til å bli Overlord.. men, så kom jeg over Halo2 for 99kr.. og, det er jo et spill jeg aldri har fått spilt... så, kjøpte like så gjerne det.. :)

Men, kan anbefale Crackdown jeg også.. det er veldig bra.. :) Husker ikke om det er 2.player lokalt eller kun over nett da.. har ikke mulighet til å sjekke det heller, siden jeg kun lånte spillet i en periode.. :)

9005034[/snapback]

prey koster ikke lenger 99,- kr Gått tilbake til 299,- kr.

Skrevet

Sikkert ikke priset riktig.. Var priset til 499 da jeg kjøpte det.. :p Men, du kan sikkert få kjøpt det for 99 om det står det.. muligens iallefall.. :)

Skrevet

anbefaler Call of Juarez. kjøpte det i sta, og det var så bra at jeg har spilt det til nå :p ellers anbefaler jeg Call of Duty 2 og Saints Row. du finner begge til under 200 kr hver, så det er billig morro :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Har Crackdown 2player lokalt elr bare live?

9004253[/snapback]

Bare Live :thumbdown:

Skrevet

Jeg kjøpte meg Forza 2 med Microsoft wireless ratt igår... Makan til moro spill, og rattet var prikken over i'en. La oss bare si at jeg forsov meg ganske kraftig til jobb idag....:D Kan absolutt anbefales! :thumbup:

Skrevet
Jeg kjøpte meg Forza 2 med Microsoft wireless ratt igår... Makan til moro spill, og rattet var prikken over i'en. La oss bare si at jeg forsov meg ganske kraftig til jobb idag....:D Kan absolutt anbefales!  :thumbup:

9006833[/snapback]

Det er godt å høre for en som planlegger å gjøre akkurat det samme den dagen lønningspengene tikker inn på kontoen! :thumbup:

Skrevet

Hvis du vil spille flerspiller uten bruk av Live eller systemlink, så vil jeg anbefale Fight Night Round 3, Virtua Tennis 3, Forza 2 og FlatOut Ultimate Carnage - alle disse har vært populær i min stue ihvertfall. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...