Gå til innhold

Test: Nokia 6120 Classic


Anbefalte innlegg

Du kan også gratis laste ned endel programmer og spill:

- Snakes

- F-Secure

- Mobile Search

- Wireless Keyboard

- WorldMate

- Presenter

- Nokia Maps

9299108[/snapback]

Hva går Mobile-Search ut på? Og kunne vi alle fått en link til F-Secure, jeg har F-Secure på dataen og personlig liker jeg det bedre enn Norton Antivirus, så kunne du gitt oss en link? Og Presenter er vel noe som PowerPoint?

 

Amentio har utsatt ETA-en på White til 22.08, noe som irriterer meg...

9299500[/snapback]

Da laster vi ned Mobile Search... Installere ja... På memorystick... Installerer... :whistle: 50%... 75%... "Installeringen er fullført!"

 

Da skal vi se. Virker rett og slett som om det bare er en søkefunksjon for internett.. Jeg kunne velge mellom Yahoo og Windows Live som standard søkeleverandør, og etter en oppdatering kom også Gule Sider (norsk) med i søkeboksen, under navnet "Lokal". Men se her er det visst også en fin kartfunksjon. Denne virker tilsynelatende akkurat som Google Maps, og streamer materiale fra nettet når du beveger deg rundt/zoomer inn/ut i kartet. Nå etter jeg gikk ut og inn igjen i programmet får telefonen visst ikke "kontakt med serveren" (har prøvd tre ganger), noe som virker litt merkelig, da dette ikke var noe problem første gangen. :hmm:

 

Får ikke opp noe link til F-Secure, virker som om det er en lukka tjeneste for denne(?) telefonen. Ligger i en egen undermeny som blir oppdatert/synkronisert med en server, sånn at du kan se hva som ligger der og eventuelt laste ned (gratis).

 

Power-Point-støtte ligger i QuickOffice. Presenter er tydeligvis et program som lar deg bruke telefonen som fjernkontroll, via blåtann, til en PC. Står at du kan bruke programmet til å "...control your desktop applications, such as slide presentations and music & DVD player applications in your PC."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du skriver gjør ventingen på mitt eksemplar enda verre. Nå gleder jeg meg sikkelig. Flott at F-Secure ligger inne, siden da evt man at mobilen er noenlunde trygg for virus...

 

Hvordan fungerer flash-spilleren da? Man kan bare se enkle klipp som fra youtube eller? Real-player er digg å ha, trodde det ikke kom med denne telefonen, men det gjorde det. Konge! og jeg antar at stoppeklokke og nedtelling ikke er på mobilen?

 

Har du testet HSPDA da?

 

Beklager at jeg maser, men jeg vil vite mest mulig om telefonen før jeg begynner å bruke den...

Lenke til kommentar

Fikk min i går. Så langt er jeg veldig fornøyd. Kjapp og fin.

 

Eneste minuset så langt er en elendig handsfree.

 

Sliter også med at Windows Vista klager over at den ikke finner noen bluetooth drivere når jeg kopler den til, men alt fungerer fint etter det jeg har sett. Noen som har lignende problem?

 

Finnes det noen program for synkronisering som ligner på myphoneexplorer eller fma? Er ikke helt fornøyd med PC Suite.

Lenke til kommentar
Du kan da ihvertfall høre med dem om dette er noe å klage på, jeg vil nok ikke tru du kommer så langt med litt slækt bakdeksel. Men for all del, send en email, gå på en lokal telefon sted å hør :)

9403975[/snapback]

Jeg tror jeg are lar det være. Dekselet er jo ikke skadet og det sitter fast som det skal. Den skliingen får jeg overleve. Det er jo ingenting egentlig...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...