Gå til innhold

Test: Nokia 6120 Classic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk denne mobilen av arbeidsgiver i dag da Nokia E65'en min har begynt å tulle seg i det siste. Ligger på lading nå, ser veldig grei ut og jeg tror jeg blir fornøyd. Hadde valget mellom Nokia 6120, Nokia N95, Nokia E90 og Nokia E61i. Valgte denne grunnet størrelsen og at jeg ikke trenger ting som gps, fullt tastatur, 5 mpix kamera o.l. Bare en enkel og grei telefon som støtter push epost og har god kalender, noe jeg syntes Nokia 6120 oppfyller med sine spesifikasjoner. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en adapter i dag, i den lokale mobilforretningen. Den kosta meg 42 kr, men lyden blir så mye bedre med den og Koss-en min. Det eneste problemet er at lyden må skrus opp for at det ikke skal suse...

9445890[/snapback]

 

Kjipt med susingen i en del Nokia-mobiler. Hørte det selv når jeg prøvde musikkspilleren i min nye 6120 i isted, men siden jeg hovesaklig bruker radiobiten og har mp3-spiller uten så får jeg leve med litt sus. :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått telefonen min. Ser svært fin ut, den. Kan noen fortelle meg hvordan i all verden jeg skal kopiere kontakter fra simkortet til telefonen, eventuelt hvordan jeg kan gå direkte inn på simkort-kontaktene når jeg går inn i adresseboken?

 

Edit: Fysj av meg! Nå finner ikke musikkavspilleren musikk jeg har kopiert over på telefonens minnekort. Jeg har lyst til å ta livet av Nokia Music Manager, makan til skitt!

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
Edit: Fysj av meg! Nå finner ikke musikkavspilleren musikk jeg har kopiert over på telefonens minnekort. Jeg har lyst til å ta livet av Nokia Music Manager, makan til skitt!

9489301[/snapback]

Gjør det på den enkle måten:

 

1: lag en mappe på minnekortet som heter Musikk.

2: overfør musikfilene dine der.

3: slå på telefonen, gå til galleri så til "spor" og der er musikken din...

Lenke til kommentar
Edit: Fysj av meg! Nå finner ikke musikkavspilleren musikk jeg har kopiert over på telefonens minnekort. Jeg har lyst til å ta livet av Nokia Music Manager, makan til skitt!

9489301[/snapback]

Gjør det på den enkle måten:

 

1: lag en mappe på minnekortet som heter Musikk.

2: overfør musikfilene dine der.

3: slå på telefonen, gå til galleri så til "spor" og der er musikken din...

9491243[/snapback]

Jeg fant ut av det. Merkelig at musikken forsvant da telefonen var tilkoblet datamaskinen. Minnekortet var bare tomt... liksom. :blush:

Lenke til kommentar
Jeg har bare 1 ting å si til musikkproblemene deres: Trådløst.

Har selv bestilt Jabra-headsettet. Håper det funker  :D

9513172[/snapback]

Det vil fungere, men jeg får bedre lyd enn deg pga AD2P kan gjøre at høytalerene skurrer...

9513191[/snapback]

Vi får se.. Jabra-headsettet fikk 6'er av amobil. Står ikke noe om skurring, det hadde det vel gjort hvis dette var et problem. :)

 

btw heter det A2DP :!:

Lenke til kommentar
2) Kan automatisk tastelås aktiveres?

9513937[/snapback]

Du kan med dette programmet: http://fuse.stc.cx/autolock/

 

Noen så vet om det er mulig å få telefonen til å vise dagens dato når den er i lydløs modus? Vanlig modus fungerer det fint, men når jeg skifter til lydløs står det bare "Lydløs" der datoen stod?

9513996[/snapback]

 

Du trenger ikke noe eget program for automatisk tastelås, da telefonen allerede har dette. Bare til å velge det i innstillingene. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...