Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

der rette svartet?


Anbefalte innlegg

morn jeg er en gutt på 15 år :blush: ossen børr man spørre hvis man vil ha sex :blush: er kansje litt rart spørsmål men. man kan jo ikke bare gå bort til ei du kjenner og spørre rett ut "skall vi ha sex" det blir jo feil på alle måter :dontgetit:

Endret av booblover
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
"Du har ikke lyst til å eksperimentere litt?"

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

vil jo ikke bli u venn med den personen hell  :nei:

8996546[/snapback]

 

Du spurte om måter å spørre på hvis man vil ha sex, og du fikk et svar.

Det er ikke mange "fine" måter å bare spørre noen om sex på.

Lenke til kommentar

I en sånn situasjon sier handling mye mer enn ord. Prøv deg forsiktig fram, så merker du lett om ho er med på notene eller ikke. Hvaenn du gjør, skulle det vise seg at hun ikke vil så ikke bli sur eller skuffa. Prøv heller å bare fortsette kosinga. Sjangsene er da større for at ho neste gang er tryggere på deg og mer lysten.

Lenke til kommentar
I en sånn situasjon sier handling mye mer enn ord. Prøv deg forsiktig fram, så merker du lett om ho er med på notene eller ikke. Hvaenn du gjør, skulle det vise seg at hun ikke vil så ikke bli sur eller skuffa. Prøv heller å bare fortsette kosinga. Sjangsene er da større for at ho neste gang er tryggere på deg og mer lysten.

9000842[/snapback]

 

:D takk :)

Lenke til kommentar
Ikke virk desperat, det merker damer med en gang. Bare vær deg selv og ta det rolig. Hvis det er meninga at det skal skje så skjer det, ikke stress :)

Og ikke ta en sånn " skal du være med hjem og spise pizza og p..." :!:

9001663[/snapback]

 

 

den hvar ikke så dum :hmm::hmm: skal prøve :)

Lenke til kommentar
Det er jo bare å få igang rotinga så hvisker du inn i øret hennes at du syns de bør finne et mer intimt om mindre folksomt sted.

 

Om du legger sjela i det skjønner hun at du vil leke kanin.

9001776[/snapback]

Sa gutten som sliter med dame sjøl

9002025[/snapback]

 

Jeg er ikke ute etter sex, men et forrhold.

 

Og sliter ikke, kunne nok fått noen andre lett, men hun jeg vil ha nå er litt hard to get...

Lenke til kommentar
Det er jo bare å få igang rotinga så hvisker du inn i øret hennes at du syns de bør finne et mer intimt om mindre folksomt sted.

 

Om du legger sjela i det skjønner hun at du vil leke kanin.

9001776[/snapback]

Sa gutten som sliter med dame sjøl

9002025[/snapback]

 

Jeg er ikke ute etter sex, men et forrhold.

 

Og sliter ikke, kunne nok fått noen andre lett, men hun jeg vil ha nå er litt hard to get...

9002141[/snapback]

Har jeg sagt noe om at du er ute etter sex?

Lenke til kommentar
Det er jo bare å få igang rotinga så hvisker du inn i øret hennes at du syns de bør finne et mer intimt om mindre folksomt sted.

 

Om du legger sjela i det skjønner hun at du vil leke kanin.

9001776[/snapback]

Sa gutten som sliter med dame sjøl

9002025[/snapback]

 

Jeg er ikke ute etter sex, men et forrhold.

 

Og sliter ikke, kunne nok fått noen andre lett, men hun jeg vil ha nå er litt hard to get...

9002141[/snapback]

Har jeg sagt noe om at du er ute etter sex?

9002146[/snapback]

 

Mitt sitat var får å få sex, jeg har ikke sagt noe om å innlede et forrhold.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

når dere sitter og koser litt, så tar du hånda di ned i buksa hennes..Sier hun stopp eller nei..så blir det ikke noe denne gangen :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...