Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex første gang Hjeelp


Anbefalte innlegg

Hei styrer på med en jente nå begge er 15 år. og er ganske nervøs for første gang og ha sex

hva skal jeg gjøre med til og begynne med... f eks: Ossen stilling

Prøvd og lete rundt her men finner ingen orgentlig svar! Takker for svar

Endret av valle_city
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør som KeyanZa sier så går det nok "bra" skal du se.

En ting til.. lytt til jenta og hvis hensyn, mange jenter får vondt første gangen. Da hjelper det lite å peise på enda mer...

Ta heller å stopp hvis det gjør alt for vondt og prøv igjen ved en senere annledning :)

 

Lykke til :w00t:

Lenke til kommentar

1. Ta av deg klærene

2. Sving med køllen

3. Ta av henne klærene

4. PRESS den inn

5. .. og ut.. og inn..

6. Få orgasme

7. Sovn..

 

 

Men dropp det over der.

Du trenger ikke ha en "plan" over hva du skal gjøre?! Alt sammen skal skje naturlig, og jeg antar at du som er 15 år har LITT peiling på noen stillinger? Hvis ikke anbefaler jeg at du tar deg en titt innom denne siden! Det kan du vel forsovet gjøre uansett..

 

Legg merke til overskriften og tenk litt over det før du leser videre.. Tror kanskje du har noe å tenke på der, og mest sansynlig noe å ta opp med partneren din? Dere burde snakke om det sammen en del før dere bare hopper i det når det er deres første gang..

 

Og mitt største "råd": IKKE hør på det tullingene over skriver.

Lenke til kommentar

For å si det slik, kan det gå tre veier (?)

 

den ene er at du kommer før dere får begynt eller etter bare noen sekunder, dette kommer ofte ann på hvor oppspilt du er eller hvor fokusert på å ikke komme for fort, det kan gå begge veier, hvis dette skjer. ta en runde til med kosing og tafsing og vent til du er klar igjen, da vil du antagelig vare lenge =)

 

det andre er at du ikke kommer i det hele tatt og kanskje ikke får den opp en gang når det virkelig gjelder, i så fall forklar dette til dama og ikke bare stikk eller bli flau, det er normalt første gangen og gjerne noen av de følgende, men etter det skal det ikke være noe problem hvis dere er trygg på hverandre.

 

det tredje som kan skje, er at alt går sånn ca etter planen og jobben blir unnagjort.

 

Noe som nesten uansett kommer til å skje, er at jenta for ondt første gang og dere må kanskje ta pauser og hun kan blø også. dette er normalt og ikke la det ødelgge for senere forsøk eller forholdet.

 

Men uansett hva som skjer, vær trygg på hverandre, snakk før og les gjærne på nettet eller oppsøk lege / ungdoms kontor ved henhold til andre spørsmål, eller her.

 

Så ha det fint sammen, det blir bedre de neste gangene GARANTERT =)

Lenke til kommentar

Sex første gang, råder deg til misjonær eller doggy, lett og få den inn og ikke noen flaue stunder over noe slikt, og ta det med ro ikke peis på og få utløsning etter 1 min. Som en god venn av meg sa for et par år siden når jeg var på samme sted som deg, det var at du ikke skulle tenke på at du hadde sex men noe helt annet, for å holde ut lenger, kansje en støvel! men iallfall prøv ditt beste for at jenta skal ha det best mulig, det er viktig, viss du ikke greier og holde ut så lenge med penis inne, har du iallfall fingra\ slikka henne til hun kommer 1 gang iallfall! og husk altid bruk kondom!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...