Asaf_p Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har en pc i første etasje, og tv er i 3 etasje. Går det an å sende filmer over CAT 5 på noen måte? Jeg har bredbånd (dvs at det går cat5 opp til stua fra første etasje). Eller er det andre måter å gjøre det? Det er slitsomt å brenne for hver film en skal se...
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Har en bærbar PC i stua jeg, som er koblet til tven. Xbox kan du streame til fra pcen i første etasje blant annet. Du kan også kjøpe produkter som du kobler til TV-en som lar deg streame fra PC-er rundt om kring i huset.
Mato Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 lange kabler for lyd og blide kan og være en løsning , dog ikke noe spes bra . kiss selger dvd spillere som streamer fra datan , via ethernett , kabel og trådløst
Plecto Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Finnes det DVD spillere som kan ta imot vanlig nettverkssignaler? Eller en boks som mellomlegg som fikser dette? I så fall er jeg interessert selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå