Gå til innhold

NetComVenner har kommet


Anbefalte innlegg

Kjøpte ny mobil i dag, mannen i butikken drev på "jada, det funket feita det" (activetalk plus og venner), så kommer jeg hjem skriver "venner" til 1989 også funker ikke en dritt, funker ikke på activetalk, da ble jeg sur da! Man står ikke og lyger opp i trynet på noen, sjekker på nettet og alt, binder meg i et år på dette også funker ikke venner. Kanskje han er feilinformert, men jeg sjekket på internett, der står det selv, så tviler på han sjekket..

9011263[/snapback]

Det er faktisk grunn nok til å heve kjøpet. Dersom man grovt feilinformeres om produktet i butikken har man full rett til å heve kjøpet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemmer at det er en tillegstjeneste, funker på alle postpaid abo, (activetalk + funker fra august)

8991934[/snapback]

 

Det er gratis å ringe til ALLE netcom kunder.

 

Kjøpte ny mobil i dag, mannen i butikken drev på "jada, det funket feita det" (activetalk plus og venner), så kommer jeg hjem skriver "venner" til 1989 også funker ikke en dritt, funker ikke på activetalk, da ble jeg sur da! Man står ikke og lyger opp i trynet på noen, sjekker på nettet og alt, binder meg i et år på dette også funker ikke venner. Kanskje han er feilinformert, men jeg sjekket på internett, der står det selv, så tviler på han sjekket..

 

Men det funker fra august, det bør vel holde det, skal bare være takknemelig for at jeg fortsatt lever etter at forrige regning (mamma sin, min mobil knuste, brukte hennes for å ringe) kom på 10 000 og at jeg nå kan ringe gratis :innocent:

 

Jomfru post :!:

9011263[/snapback]

Det fungerer på Active Talk.

 

Det fungerer ikke på Active Talk Plus, som du sikkert tegnet i butikk. 2 forskjellige abo.

 

Uansett så er det som cyclo sier, du har her anledning til å heve kjøpet, altså kansellere abokjøpet og levere tilbake telefonen, for så å få pengene igjen.

Lenke til kommentar
NetCom har lansert vennetjeneste ja, og det er fullt mulig å bestille ved å ta kontakt med kundesenteret.

 

Stemmer at det er en tillegstjeneste, funker på alle postpaid abo, (activetalk + funker fra august)

 

koster 29,- per mnd og da ringer man gratis til alle som har netCom.

8991934[/snapback]

 

 

Her står det da?

Om ikke så leverer jeg inn mobilen :mad:

Lenke til kommentar

Er jo litt frustrerende da, når man kjøper en mobil uten at den har de egenskapene som selger sier den har, jeg spurte gjentatte ganger "funker det netcom friends på activetalk plus?" "jada, det funker på alle abo utenom youngtalk" også når han skrev inn bestillingen så la jeg til "ja, også sånn friends" "jada"

Så dette er nok til å få kjøpet opphevet altså?

Lenke til kommentar

Det er rett og slett fordi den varen og tjenesten du bestillte ikke hadde et vestentlig punkt som selger sa den skulle ha.

 

Altså har varen en mangel i følge forbrukerkjøpsloven. Dette har selger da et krav på seg om å rette - men det går ikke å rette en slik mangel som dette.

 

Dermed har du krav på erstatning, eller pengene igjen dersom mangelen er vesentlig - noe den er.

Lenke til kommentar

Allerede etter den 16. samtalen så har netcoms løsning blitt dyrere enn Chess sin.

 

Men prisene for de forskjellige løsningene vil jo være ganske relative. Det som vil styre valget er jo hvor du har vennene/familien din. Har de fleste Netcom så er vel det lureste å selv ha Netcom med deres løsning. Det samme for Chess... osv.

 

Evt få din familie/venner over til den operatøren med det beste tilbudet totalt.

Lenke til kommentar
jeg vet at AT+ vil kunne ha vennetjenesten fra august, er ikke bare en random forumbruker som spytter ut feilinfo! ;)

9014824[/snapback]

"Link or it didn't happen". Med andre ord gi oss kilde...

 

a) Du er en random forumbruker (med bare 11 innlegg)

b) Du spytter ut info du ikke bekrefter med kilde.

 

Altså med andre ord, du er langt i fra en pålitelig kilde. At jeg sier jeg vet at månen er lagd av ost, betyr ikke at den nødvendigvis er det.

Lenke til kommentar
jeg vet at AT+ vil kunne ha vennetjenesten fra august, er ikke bare en random forumbruker som spytter ut feilinfo! ;)

9014824[/snapback]

Det er alltid trivelig med netcomansatte som gir ut inside-info de ikke har lov til :).

 

Det kan godt hende du har rett, men vi har null håndfast og gå etter. Og har du rett, så bryter du tipper jeg regler netcom har satt for deg.

Lenke til kommentar
Allerede etter den 16. samtalen så har netcoms løsning blitt dyrere enn Chess sin.

 

Men prisene for de forskjellige løsningene vil jo være ganske relative. Det som vil styre valget er jo hvor du har vennene/familien din. Har de fleste Netcom så er vel det lureste å selv ha Netcom med deres løsning. Det samme for Chess... osv.

 

Evt få din familie/venner over til den operatøren med det beste tilbudet totalt.

9014430[/snapback]

Husk det at her vil du ringe gratis til alle du ikke kjenner som har netcom også. Det er langt større odds for at en person du må ringe har netcom enn at han/hun har chess :).

 

Dermed sparer man penger ikke bare når man ringer til venner, men når man ringer til andre også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...