Gå til innhold

Counter-Strike-servere hos Gamer.no (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir vel flere folk utåver kvelden, synd at jeg bare har en crappy bærbar fordi hk på min andre er ødelagt, men skal gi noen gg friker ip jegm ;)

Skrevet (endret)

Har et tips om en type server jeg og endel andre savner.

En server med RIFLES Only, altså No AWP eller våpen med scope, og FF = Off.

Har ikke funnet en slik server med god nok ping.

Håper dere har lyst til å lage en slik server. :)

:w00t:

Endret av NightReaper
Skrevet

Flott at dere endelig har kommet i gang og har fått satt opp serverene. :) Jeg venter imidlertid til dere får satt opp CS 1.6-serverene.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Etter 1 runde, ble jeg kalt for cheater ca. 10 ganger.. !!

Wow.. 5 headshots på rad.. Og de starter å skrive, "votekick" osv.. Og på GG serveren ble jeg teamkilla sikkert 10 ganger, fordi han sa jeg cheatet.. :( !!

Tragiske folk til tider..

Skrevet

Fine greier, Dust2 only-servere går man aldri tom for. Også fint at dere fikk satt opp til 100 tick.

GG-serveren var også moro, så fort folk kom innpå. Her bør dere dog få bz2-zippet kartene, dette senker nedlastningstiden en god del.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Syns nedlastningstiden på 2 av mappene, var ekstremt lang.. Og det karte som ser ut som et fattigstrøk / dynge Var heller ikke veldig kul.. Ble for rotete med mange. ;)

Skrevet

spilte på gun game servern no, vant 6 runder på rad :cool: men både den og de_dust 2 serveren shutta ned no.. men er det muligheter for å søke om å bli admin?

Skrevet

Spilte litt på dust2-only serveren, var lite folk til å begynne med, men kom flere etterhvet. Modenhetsnivået er svært varierende dog; håper det blir litt aktive admins der etterhvert; eventuelt et vote player system :)

Skrevet
Har et tips om en type server jeg og endel andre savner.

En server med RIFLES Only, altså No AWP eller våpen med scope, og FF = Off.

Har ikke funnet en slik server med god nok ping.

Håper dere har lyst til å lage en slik server. :)

:w00t:

8987436[/snapback]

Enig i no awp, men hvorfor i alle dager vil du ha FF off?

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

ENIG!! :D

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...