Gå til innhold

er i usa-pc med hjem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er for tiden i usa og lurer pa a kjope med berbar hjem, har plukket ut 2 tilbud som for meg ser ut til a vere 2 gode kjop: acer  og HP.

Hva er det beste tilbudet her(ACER?), og etter hva jeg kan finne ut ma detter vere nermere halv pris av i norge?

8985231[/snapback]

 

Mulig at halv pris er litt optimistisk anslag fra din side, hadde litt vanskeligheter med å finne nøyaktig samme i Norge. Du burde merke deg at disse 17" bare har 1GB minne og dårlige skjermkort. I tillegg er Intel PC'en 'bare' med core duo, ikke core2 duo. Hvis du klarer deg med såpass moderate specs, kanskje 15.4" er like greit, for å få en nogenlunde mobil PC?

 

Men for all del, det er mulig å spare et par tusen kr på slike PC'er i USA. Men du sparer neppe 5-6000 kr.

Lenke til kommentar

Enig i at halv pris er et veldig drøyt overslag.

 

Den Acer modellen er vel en utgående modell, og HP sin var jo ikke av sprekeste slaget.

Sammenlignet med en rimelig modell fra Acer her hjemme, den har bedre spesifikasjoner og koster 6995.-

 

Se her f.eks.

 

 

 

Så det er litt å spare, men ikke så mye som halv pris.....

 

 

Nettulf

Lenke til kommentar

Ikke sikkert dem vil selge deg tastatur heller. Dell slo seg helt vrang og sa at dem ikke kunne selge meg tastatur siden maskina ikke var kjöpt i Norge for den kunne väre stjelt. At jeg hadde kvittering fra Dell.com og maskina hadde värt registrert der de siste 3 åra spilte ingen rolle...

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Ikke sikkert dem vil selge deg tastatur heller. Dell slo seg helt vrang og sa at dem ikke kunne selge meg tastatur siden maskina ikke var kjöpt i Norge for den kunne väre stjelt. At jeg hadde kvittering fra Dell.com og maskina hadde värt registrert der de siste 3 åra spilte ingen rolle...

8986387[/snapback]

I de tilfellene jeg har vert innom, har jeg ikke engang trengt å oppgi noe servicetag på pc-en, eller noen ting. Ba bare om et tastatur som passet til en Latitude D800, og fikk kjøpe et.

Sikkert en grinete dud du kom borti :p

Lenke til kommentar

takker for alle svar, ser ut til at jeg ble litt revet med av hva som sa ut til a vere veldig gode tilbud. Er ikke sa lett a sammenligne de forskjellige laptoppene heller alltid synes jeg, siden det ikke ser ut til a finnes 2 like oppsett. Med tanke pa dette med tastatur(som jeg ikke hadde tenkt pa), og garanti, sa vet jeg ikke om det er verdt det hvis forskjellen ikke blir mer enn 1-1500kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...