YokiShoki Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Hei! Skal lage noen nettsider i enten PHP, eller servlets og lurer på om Apache 2 støtter VB script? Vennlig hilsen Jørgen Jonassen
laaknor Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Hei! Skal lage noen nettsider i enten PHP, eller servlets og lurer på om Apache 2 støtter VB script? Vennlig hilsen Jørgen Jonassen Har sliti endel med at Apache 2 ikke støtter PHP fult ut (eller om det er PHP som ikke støtter Apache 2), i hvertfall med RedHat 8.0! VB script...... aldri hørt om det støttes av Apache, men jeg vil ikke tru det... *Microsoft-produkter støtter gjerne ikke OpenSource-miljøet* Bruk PHP!
pekle Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 VBscript brukes både på klient og server. Fann noko på google i går om at ein apache modul er under utvikling, men at eventuell støtte berre vil vere basic. Mitt råd: bruk php (mest fordi det ikkje er proprietært)
christt Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Med software fra Chilisoft kan du kjøre VB script på Apache. Men jeg tror det koster penger. Sats på PHP eller JSP (Java) som er gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå