Tirehu Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 jeg har litt problemer med F.E.A.R Kan noen hjelpe meg? jeg uploader et bilde
Brede_Skapstroppen Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 har du lukket alle unødvendige bakgrunnsprogrammer. Sjekk dette og evt forsøk en reboot - og lukk alt tull og tøys slik som msn og andre programmer. For å sikre deg helt kan du godt disconnecte fra nettet mens du gjør dette også, slik at du kan slå av virusprogrammer og firewalls.
djgudleif Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Det virker som noe mangler... Prøvd å installere på nytt?
Saykin Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Det kan være en hakk i CD'en som gjør at du ikke får installert noen av filene du trenger? Vet ikke, det eneste jeg kommer på nå. Kan prøve å rense CD/DVD'en?
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Hva med å bruke google? Å søke på feilmeldingen: Sierra forum Usually this is caused by old install shield version so you can try this: 1. Open the folder located at C:\Program Files\Common Files. 2. Locate a folder called "Installshield." 3. Right-click on the folder and select the option "Rename". 4. Rename the folder to something like "Installshield_OLD". 5. Close the folder and try to re-run the Fear installer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå