ukcs Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Kan noen si meg tittel på det siste/nyeste total war spillet. Tittel på siste expansion om det er noen og eventuelt siste patch? Jeg savner total war og tror jeg må begynne å spille det igjen
detvarvondtdet Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Hei. Lurer egentlig på det samme.. Det siste heter vel bare medevial total war II..?? Vet ikke om det er none expansion enda på det..
Beeblebrox Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Det nyeste spillet i Total War-serien er "Medieval 2: Total War", det har så langt ikke kommet noen tilleggspakker til spillet, men de har annonsert en ved navn "Medieval 2: Total War Kingdoms" som kommer senere i år. Den nyeste patchen til M2:TW er v1.2.
detvarvondtdet Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Det nyeste spillet i Total War-serien er "Medieval 2: Total War", det har så langt ikke kommet noen tilleggspakker til spillet, men de har annonsert en ved navn "Medieval 2: Total War Kingdoms" som kommer senere i år. Den nyeste patchen til M2:TW er v1.2. 8988628[/snapback] kult. takk for svar.. Da blir det ut og kjøpe etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå