Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne port 3784 i SpeedTouch ruter


Anbefalte innlegg

Hei, sitter her å sliter med å få åpnet en port.

Jeg ønsker å åpne port 3784 for den må være åpen når jeg skal kjøre ventrilo server, ellers sommer ingen andre inn på den serveren. borsett fra de som er på samme nettverk som meg..

 

Jeg sitter nå inne på http://10.0.01 og roter litt rund, men finner ikke ut hvordan jeg åpner porten..

 

Noen som kan hjelpe?

 

Takker for svar:P

 

 

HIlsen Chris

Endret av Trust me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk på hjelpesidene til din ISP eller portforward.com

8979285[/snapback]

 

 

Har gjrt det, men det er ikke lett å forstå..

 

Her under kan dere se hva jeg har åpnet på min ruter..

8979296[/snapback]

 

 

SOrry klarte ikke å legge ut screen shot

Lenke til kommentar
JA men hvordan!?!

8979416[/snapback]

 

Sånn her

8988980[/snapback]

 

 

Hehe, her kommer neste spørsamål.

 

Jeg er mange på nettverket, fra min ruter, går det en ledning ne til en fordeler eller hubb, er usikker på ka det heter men det er mulig å koble 8 andre nettverkskabler inn i den boksen. jeg og 5 andre datamaskiner har en nettverkskabel inni den boksen, og en til ip telefonene..

 

HVis dere ser på bildet så står det " LEXX" er det en datamaskin på nettverket som er kalt lexx?

 

Jeg har kun ett alternativ der, jeg har "defult...bla,bla" masse nummere etter deful.. Hvordan legger jeg inn en datamaskin med navn "lexx for eks?

 

Og en ting til.. Må jeg ha en kryssrt kabel for at det skal funke, eller går det med en vanlig ? :)

 

 

Ty for svar alle sammen, GOOOD sommer by the way

Lenke til kommentar

LEXX er et eksempel på et datamaskinnavn. Så om du får opp en liste med kun en et valg så er det den datamaskinen du skal bruke. under "Home Network" får du se hvilke maskiner som har vært tilkoblet routeren din. Trykk på en av dem og så velg configure oppe til høyre dersom du vil gi en av dem et nytt navn for eksempel. Du trenger ikke krysset kabel på den routeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...