Alhe Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Som Topic sier; Noen som har erfaringer med Logitech sitt Drive FX ratt til xbox 360? Hvordan fungerer det i praksis, og er Microsoft sitt orginale ratt noe bedre? For meg som bare skal ha et ratt for å nyte Forza 2, og kanskje Dirt så tenker jeg mest på prisen. At det ikke er trådløst spiler ingen rolle. Logitech rattet er sånn sett mye billigere med sine (Rundt) 600 kr. Logitech Drive FX Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Ikke for å mase ...men er det ingen som har prøvd rattet? Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Ikke for å mase ...men er det ingen som har prøvd rattet? 8989950[/snapback] Joda. Har rattet jeg.. Men etter å ha spilt veldig mye med 360 kontrollen så synes jeg det var litt vanskelig med ratt.. Sikkert bare å bli vant til det da =) Men lillebror bruker det når han får lov til å prøve innimellom Det fungerer noe lignende dette: Gir man gass = Det går forover Bremser man = Da bremser du Svinger du går det dit du svinger Neida.. Vet ikke helt hvordan svar du ville ha her.. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Lurte vel egentlig bare på om det var noe tess, eller om jeg skal koste på meg ms rattet. Om det funker helt greit så ser jeg ingen grunn til å kjøpe ms rattet, da jeg får to logitech for samme pris Har ingen erfaring med logitech ratt overhodet. Kun ms rattet som jeg synes funker vedlig bra. Derfor tenkte jeg å spørre her først, før jeg evt. svir av pengene mine. Forventer ikke noe mer enn at det føles som å kjøre med ratt egentlig.. Så hva synes du/dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå