Gå til innhold

Pris på brukt Matrox G450

Serqevx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ett år siden ble g400 solgt for 700, du får ikke mye for det. Tror det ikke har lightning & Transform så spill som BF1942 kan ikke kjøres på det osv, det er rett og slett utdatert

Skrevet
Ok, takker for svar. Men er det ikke forskjell på 450-versjonen og 400?

Joda er en forskjell, den beste plassen for å skjekke det er hos produsenten matrox. Men det kortet er glimmrende i pc'er som du ikke skal spille avanserte spill på, men en kontor pc eller en server.

Skrevet

Prøv å få solgt det til en student som bruker to skjermer men mangler et godt kort, for matrox er å blir det beste, synes jeg bare man ikke spiller for mye spill da

Skrevet

Kortet er jo ikke brukbart til og spille med, men 2d skal vist nok vere bra. Jeg hadde ikke gidd mer en 100kr for et så gammelt kort.

Skrevet

100kr? 250kr? helt på jordet jo!

G550 koster ca 1000kr nytt. G450/G400 er ca like mye verd for de som ønsker det disse kortene er gode på, nemlig 2D og flerskjermstøtten.

Vil anslå en bruktverdi på ca 500kr jeg, men det avhenger nok endel at du finner den rette kjøperen :)

Skrevet
Vil anslå en bruktverdi på ca 500kr jeg, men det avhenger nok endel at du finner den rette kjøperen :)
500kr var litt mye med tanke på at man får det til 700kr nytt. Men som sagt...finn den rett kjøperen.

Jeg ville gitt 350kr for et slikt kort.

Skrevet

Jeg solgte i går mitt gamle matrox g450 millennium til 700 kr......så det er jo mulig og få en del for det, men finne rette kjøper er viktig :p

:D

Skrevet

"DatterPC-en" har et G400 MAX kjøpt for 1800,- brukt i 99, nytt ca. 2500,- - har kjørt 80 MHz stødig på agp-bussen ( 120x2/3 ) med originalvifta siden dengang. Kurant bevis for Matrox-kvalitet det - duger fint til The Sims gjør det også :lol:

'Serqevx' du sier ingenting om hvor mye ram ( 16/32) kortet har - jeg ville gitt max 400,- for et 32 mb G450, hvis det var rimelig mulighet for at det var kjørt default.

Har inntrykk av at "hvermannsen" tror varene er billige _fordi_ de er brukt og står på qxl - ihvertfall kjenner de ikke til prisguiden på hw.no...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...