lenybakk Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei. Er første gangs bygger som sitter å prøver å få sammen en bra spill pc. Min nåværende pc er totalt utgått på dato. Har ikke tenkt å klokke den i første omgang. Hvis det er noen som kan komme med råd ang. mine to oppsett så hadde det vært fint. Handlevogn 1 Handlevogn 2 Hvis det er noe som mangler på disse oppsettene så si ifra. Endret 30. juni 2007 av lenybakk
SebastianS Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Vent ihvertfall til 22 juli, fine oppsettet. men mangler finpussen. Ellers bra hvis det var første gangen din;)
lenybakk Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 Kom gjerne med den siste finpussen på dette da jeg aldri har bygd selv før... Trengs det f.eks mer kjøling på h.k. eller skjermkort?
SebastianS Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 feks. du trenger ikke gtx skjermkort. Men har du penger som du vil sløse så (selvom det er digg) Men den andre så bra ut, men ta med quad cpu. ps! VIKTIG at du kan få alt fra en nettbutikk!
andreas Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Det første ser veldig bra ut! Har du 64bits windows?
lenybakk Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 feks. du trenger ikke gtx skjermkort. Men har du penger som du vil sløse så (selvom det er digg) Men den andre så bra ut, men ta med quad cpu. ps! VIKTIG at du kan få alt fra en nettbutikk! 9019581[/snapback] Nå er quad tatt med i nr. 2 også. Har tenkt å få mest mulig fra en butikk ja, kan ev. hente selv hos de som har hentebu i Oslo. f.eks. Netshop. Takk for tips
lenybakk Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Det første ser veldig bra ut! Har du 64bits windows? 9019631[/snapback] Det hørtes bra ut Blir nok så jeg investerer i Vista tenker jeg. Har 32bits XP lagt inn på pc min i dag, men jeg vet ikke om det er mulig å bruke den på flere pc'er.
Pesimisten Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Det første ser veldig bra ut! Har du 64bits windows? 9019631[/snapback] Det hørtes bra ut Blir nok så jeg investerer i Vista tenker jeg. Har 32bits XP lagt inn på pc min i dag, men jeg vet ikke om det er mulig å bruke den på flere pc'er. 9021103[/snapback] Joda det går ann å bruke den på flere pcer er jeg ganske sikker på men xp 32 bit har ikke støtte for 4gb RAM
lenybakk Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Det første ser veldig bra ut! Har du 64bits windows? 9019631[/snapback] Det hørtes bra ut Blir nok så jeg investerer i Vista tenker jeg. Har 32bits XP lagt inn på pc min i dag, men jeg vet ikke om det er mulig å bruke den på flere pc'er. 9021103[/snapback] Joda det går ann å bruke den på flere pcer er jeg ganske sikker på men xp 32 bit har ikke støtte for 4gb RAM 9021353[/snapback] Ok..Det visste jeg ikke. da blir det nok 64bits Vista.. Takk for rådet.
SebastianS Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Isteden for å dra å hente den i Oslo, så kan du bestille Gainward sin modell. Den er jeg ganske sikker på at Amentio har.
lenybakk Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Isteden for å dra å hente den i Oslo, så kan du bestille Gainward sin modell.Den er jeg ganske sikker på at Amentio har. 9021726[/snapback] Var litt uklar der. det jeg mente var å kjøpe mest mulig hos en nettbutikk for å slippe å betale frakt og eksp.gebyr på hver ting. Men å ev. hente noe i Oslo hvis prisforskjellen er stor. Beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå