Programvare Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Her kan man spørre og få hjelp... Husk å si hvilken plattform det er, hvilket spill og hva oppdraget er selvfølgelig... Jeg trenger nå hjelp til Madd Dog's Rhymes på GTA:SA, PS2 Jeg klarer å få stjælt den boke(whatever...) men det er veien ut som er problemet. Det går jo ikke an å løpe inne fort, så jeg blir bare plaffa ned og uasnett om jeg prøver å stealthe så ser de meg og jeg blir skutt. Så hvordan i all verden skal man komme seg ut uten å bli drept?
steinar2000 Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Sier bare en ting. Ta det rolig. Når du har plaffa ned fyren foran mikserommet stjeler du den lydløse pistolen hans. Du kan også eventuelt bruke kniv for stealth-attack. Hold deg dessuten i skyggene så ikke vaktene ser deg.
Programvare Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Skrevet 29. juni 2007 Sier bare en ting. Ta det rolig. Når du har plaffa ned fyren foran mikserommet stjeler du den lydløse pistolen hans. Du kan også eventuelt bruke kniv for stealth-attack. Hold deg dessuten i skyggene så ikke vaktene ser deg. 8969041[/snapback] ja, jeg fikk det til nå
Programvare Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Skrevet 29. juni 2007 (endret) Det er det brann-oppdraget hvor huset brenner og man skal redde ut Denise, men hun vil ikke gå ut døra, hun bare står der og nekter å flytte på seg. Jeg har tatt bort alle flammene nesten, men hun nekter. Så jeg går littmen hun følger ikke etter. Når jeg går ut døra så står det at jeg må gå inn igjen og hente jenta... editr: Bare glem det... Det gikk nå... Endret 29. juni 2007 av Metalheart
Smooth Ceiling Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har nesten fullført historien nå, har End og the line og noen oppdrag i Las Venturas igjen (startet End of the line for moro skyld i går for å se hvordan det er), så jeg kan godt prøve å hjelpe om det er andre steder du eller andre sitter fast. Bruker versjon 2.0 til vanlig, men går over til nedgradert 1.01 når jeg skal spille MP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå