Gå til innhold

bærbar merka lagersalg var demobrukt


Anbefalte innlegg

jeg skulle kjøpe en bærbar pc, gikk inn web sida og sorterte etter pris og fant en bærbar og kjøpte den,

når jeg kom hjem så åpna jeg eska og det var ikke noe pose rundt bærbar + at batteri sto i. når jeg slår på pc så liker det inn enn anna profil (eller rester) + at windows er lagt inn i januar. Jeg ringer nettover og alt dem sier er denne skulle være merka som demo vi kan bare beklage det hvilke rettigheter har jeg da?

(har lyst og beholde pc men trodde jo jeg betale for en ny pc)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg skulle kjøpe en bærbar pc, gikk inn web sida og sorterte etter pris og fant en bærbar og kjøpte den,

når jeg kom hjem så åpna jeg eska og det var ikke noe pose rundt bærbar + at batteri sto i. når jeg slår på pc så liker det inn enn anna profil (eller rester) + at windows er lagt inn i januar. Jeg ringer nettover og alt dem sier er denne skulle være  merka som demo vi kan bare beklage det hvilke rettigheter har jeg da?

(har lyst og beholde pc men trodde jo jeg betale for en ny pc)

8967589[/snapback]

 

Tja, tror ikke du har rett på noe avslag, hvis den på forhånd var priset som en demo vare, men du kan sikkert få hele beløpet tilbake og bare kjøpe deg en ny en...

Lenke til kommentar

Det er jo en tydelig mangel på varen. Men når du handler på nett har du 14 dagers returrett. Yes det stemmer, om produktet du har kjøpt viser seg å være mangelfullt kan du rett og slett bare returnere produktet innen 14 dager og få det returnert. Skal se om jeg finner en link som bekrefter det jeg sier, men det får vente til senere. Nå er det ned på skolen og kopiere vitnemål.

Lenke til kommentar

jeg ser nå at en ny koster 2350 kr mereenn det jeg betale men trodde jeg betale for en ny i og med at det er var lagersalg

 

har jeg rett til på rabtt i og med at det var merke lagersalg ikke demo

(feil merking)

 

Det er jo en tydelig mangel på varen. Men når du handler på nett har du 14 dagers returrett. Yes det stemmer, om produktet du har kjøpt viser seg å være mangelfullt kan du rett og slett bare returnere produktet innen 14 dager og få det returnert. Skal se om jeg finner en link som bekrefter det jeg sier, men det får vente til senere. Nå er det ned på skolen og kopiere vitnemål.

8967737[/snapback]

Endret av majorkira
Lenke til kommentar

Du må jo bare snakke med butikken og kreve litt hit og dit hvis det ikke stod i salgsannonsen at maskinen var brukt på demo!

 

Du skriver jo at de selv sa at denne skulle vært merket demovare, det må da bety at den ikke var merket?

 

Da har du nok et godt forhandlingskort på hånd!

 

Men hvis denne maskinen var helt lik andre maskiner bare noen tusenlapper billigere tviler eg på at du kommer noen vei siden du da allerede har fått avslaget... tog du an?

Lenke til kommentar

jeg trodde jeg kjøpte en ny pc på lagersalg

 

enneste butikken gjorde var og bruke 6 timer på og legge inn recover og beklager for alt "rotet" (recovey er jo mest venting og kunne klart ha gjort det selv (6 tima bortkasta med venting)

Endret av majorkira
Lenke til kommentar

Om maskinen har tydelige skader, synes jeg du skal prøve å få rabatt for dette, men om det kun er prinsippet om at maskinen burde være ny synes jeg du enten kan si du vil heve kjøpet, eller bare ta til takke med at du fikk en maskin til 2000kr mindre enn nypris.

 

Det er måte på hvor vanskelige en skal være også, og om maskinen fungerer bra, og du slapp å sette inn batteriet selv, har nok du gjort et godt kjøp uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...