Gå til innhold

Oppdateringstjeneste til w880


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det være at du ikkje har WAP innstillinger på telefonen din? Første eg ville ha sjekket iallfall.

 

EDIT: Mener å ha lest ein plass at oppdatering funker bare når ein har 3G dekning. Men eg tviler på at det kan være årsaken.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar
Kan det være at du ikkje har WAP innstillinger på telefonen din? Første eg ville ha sjekket iallfall.

 

EDIT: Mener å ha lest ein plass at oppdatering funker bare når ein har 3G dekning. Men eg tviler på at det kan være årsaken.

8966238[/snapback]

 

Jeg kommer på internet med tlf så wap innstillingen er vel da ok

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Kan det være at du ikkje har WAP innstillinger på telefonen din? Første eg ville ha sjekket iallfall.

 

EDIT: Mener å ha lest ein plass at oppdatering funker bare når ein har 3G dekning. Men eg tviler på at det kan være årsaken.

8966238[/snapback]

 

Jeg kommer på internet med tlf så wap innstillingen er vel da ok

8976041[/snapback]

 

Jeg har samme problemet. Får feilmeldingen "Verifisering mislyktes" når jeg forsøker å oppdatere telefonen. Telefonen kom med prekonfigurerte innstillinger fra NetCom, WAP/3G ser ut til å funke helt fint ellers.

Lenke til kommentar
Kan det være at du ikkje har WAP innstillinger på telefonen din? Første eg ville ha sjekket iallfall.

 

EDIT: Mener å ha lest ein plass at oppdatering funker bare når ein har 3G dekning. Men eg tviler på at det kan være årsaken.

8966238[/snapback]

 

Jeg kommer på internet med tlf så wap innstillingen er vel da ok

8976041[/snapback]

 

Jeg har samme problemet. Får feilmeldingen "Verifisering mislyktes" når jeg forsøker å oppdatere telefonen. Telefonen kom med prekonfigurerte innstillinger fra NetCom, WAP/3G ser ut til å funke helt fint ellers.

9153136[/snapback]

 

 

får det samme jeg også men jeg har klart å oppdatere før!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har samme problem på både en W880i og K810i

 

Fungerte helt fint før på begge to. Har også NetCom.

 

Sånn jeg ser det må det enten være et sentralt problem hos NetCom (porter som sperres etc), eller feil hos SE på deres update server, eller en bug i den siste firmwaren vi har lagt inn.

 

Noen som har Telenor og samme problem?

 

BTW; når det gjelder VISTA og SEUS:

 

"The Sony Ericsson Update Service for Windows Vista™ will be available for download on www.sonyericsson.com/updateservice in September. "

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem på min W880i, husker ikke hvilken versjon jeg oppgraderte fra.

 

Men har både en K610i og K800i i huset og begge fungerer ved oppgradering via FOTA. (Firmware Over The Air).

Og det er NetCom på samtlige telefoner.

 

Så det virker mer som om det er den programversjonen som telefonene blir levert med som har en eller annen bug.

Min teori iallefall...

Lenke til kommentar

Jeg har en W880, men jeg får ikke til å ta bilder med den, jeg går på kamera men det blir bare svart. det er et lite ikon der det er "-" og minnekort, hvis jeg bytter til at bildene skal bli lagret på telefonen så kommer det "-" foran telefon ikon.

 

Jeg har prøvd å tilbakestille, og jeg har prøvd å formatere begge, og jeg har prøvd å "Reboot" jeg har også sett på nette om det er andre som har samme feil , men finner ingen..

 

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...