Gå til innhold

Flott plass å grinde penger til epic flying mount!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge lett etter den ideelle plassen for grinding... men har vert meget uheldig... :thumbdown: Men det jeg har funnet ut er, i nagrand på Elemental platune.. der er det egentli bra å grinde.. minuset er at det er veldi mange som synes det samme :thumbdown:

Men :dribble: Om Natta :tease: og på morgen kvisten er det som regel tomt :dribble: på litt over en dag klarte jeg å grinde opp 1000g.. so ikke er så dumt egentli? :!: :hmm: anyways..

Post gjerne dine favorit plasser å grind :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lenge lett etter den ideelle plassen for grinding... men har vert meget uheldig...  :thumbdown: Men det jeg har funnet ut er, i nagrand på Elemental platune.. der er det egentli bra å grinde.. minuset er at det er veldi mange som synes det samme  :thumbdown:

Men :dribble:  Om Natta  :tease:  og på morgen kvisten er det som regel tomt  :dribble:  på litt over en dag klarte jeg å grinde opp 1000g.. so ikke er så dumt egentli?  :!:  :hmm:  anyways..

Post gjerne dine favorit plasser å grind :)

8960966[/snapback]

Queste skal visst være bedre.

Selv er jeg dårlig til det :p

Når jeg farmer så farmer jeg Mote of Fire i SMV. Har ca. 50% drop rate der, hadde 57% før. Og når man i tillegg er Affliction lock så går det unna å farme der :)

Skrevet (endret)

Fel Pits i Shadowmoon Vaalley synes jeg er ganske bra. Farmer fire elementalene. :thumbup:

Større sted, mindre folk. Synes det er for mange spillere i Elemental Plateau, iallefall på Bloodhoof servern.

Endret av Jaqu711
Skrevet

Liker å farme scryer stuff ved The Black Temple, de har rundt fem tusen liv og dør rimelig kjapt for en fury warrior. Jeg kan holde på veldig lenge uten å spise. Drop raten er rimelig god å får 1 Sunfury Signet ca hver andre kill om man regner gjennomsnitt. Arcane Tomes dropper også der, som er veldig tilfeldig. Jeg har fått 5 Arcane Tomes på 5 kill, men jeg har også gått en dag uten noen.

Off-topic: UTROLIG mye smilefjes du bruker, trådstarter. Er ikke meninga du skal ha et smilefjes midt i en setning, vet du. :)

Skrevet

På min server går mote of fire ikke for så mye, drinder i ca 1-2 timer å skaffer 5-6 primal water eller mana ( går for like mye ca ) for 140-160g

Skrevet (endret)

Jei liker hest :cry:, erh, jei mener, JEI FARME VELDIG MASSE MANA :D:D:D:D :fun::wee:, serru, de dreper jei i netherstorm! :) :) :) De dlopper, drpoer, DROPPER! MOTES! :D :D :D menneh :hmm: jei tror fire er bedre! :D :D bare at hords ganker mei :cry: :cry: :cry:, skillz har jei. Drep alt vøtt, eller fin venn :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Endret av J@cob
Skrevet

AArgh.. my eyes are burning..

Jeg farmer mote of water i Terrokar... Var fint i sketis før det ble mange quests osv der.. Var helt tomt i månedsvis..

Skrevet

Jeg spiller som jeg ville gjort ellers, og så har jeg en AH toon som tjener en del gull på kjøp billig/selg dyrt. Hender jeg farmer litt primals i SMV eller elemental plateu for å selge de mens prisene er høye.

Skrevet
Jei liker hest :cry:, erh, jei mener, JEI FARME VELDIG MASSE MANA :D:D:D:D :fun::wee:, serru, de dreper jei i netherstorm! :) :) :) De dlopper, drpoer, DROPPER! MOTES! :D :D :D menneh :hmm: jei tror fire er bedre! :D :D bare at hords ganker mei :cry: :cry: :cry:, skillz har jei. Drep alt vøtt, eller fin venn :thumbup: :thumbup: :thumbup:

8961487[/snapback]

:!:

Skrevet

Dette vart berre tull. Overdreven bruk av store bokstaver, smileys og generelt mykje tullprat. Det er linka til ein liknande tråd over som dykk kan bruke. Tråden stenges. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...