Gå til innhold

[LOTRO]Noen nybegynner spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hey jeg er en gutt på 16 år som har lyst å begynne å spille LOTRO, men har noen spørsmål.

1) hvor mye koster det i månden?

2) går det fort å lvle?

3) er det mye det samme som WoW? har spillt wow i 2år så er drit lei det.

4) hvor lang tid tar en instance ca?

5) tar det masse tid å få gode ting?

9265183[/snapback]

1) Varierer fra når du betaler med gamecard til når du betaler med VISA. Du får det noe billigere hvis du betaler med bankkort (VISA o.l.), og vanlig gamecard (2-måneders) pris er fra 200-250. Det som er kjekt er at for hvert gamecard du kjøper får du 1 trial-key (7-dagers) som du kan gi vekk til hvem som helst.

2) Ja, helt klart. Men etter 45 sakker det ned betraktelig (virker det som).

Tror jeg levlet 1-43 og halveis til lvl 44 på ca 3,5 uke. Minimalt med grinding, for det meste kun questing.

3) Vel hvis du liker PvP, vil jeg påstå at LOTRO ikke er for deg. Nemlig pga substitutten for PvP i spillet er PVMP (Player vs Monster Player) rimelig tamt. Men gjør deg klart for et helt annet tempo enn da du spilte WoW, for jeg mener at LOTRO er langt mer casual enn WoW.

4) Jeg har ikke vært i endgame instancene fordi jeg er kun lvl 43, men jeg mener å huske at X672 sa at de tok en 4-5 timer.

5) De beste itemsene i spillet er naturligvis fra den eneste store raid instancen i spillet.

Et par andre tips:

I de aller fleste tilfeller, armour> våpen, spesielt når du skal velge rewards fra forskjellige quests.

Det finnes en rekke gode sider som jeg mener å huske har allerede blitt postet. (lignende allakazam og thottbot)

Med mindre du er en som samler opp ting (profession) hold deg unna AH før du kommer høyere opp i lvl. Du vil helst ikke komme til lvl 35 og ikke ha nok gull til mount.

Endret av Xtra
Skrevet
Tror jeg levlet 1-43 og halveis til lvl 44 på ca 3,5 uke. Minimalt med grinding, for det meste kun questing.

9266372[/snapback]

:ohmy: Da må du ha spillt mye ver dag gitt. Jeg kom til lvl 20 på en måned :hmm:

• 8 måneder senere...
Skrevet

:ohmy: Da må du ha spillt mye ver dag gitt. Jeg kom til lvl 20 på en måned :hmm:

Jeg startet en ny karakter en fredag ettermiddag over var lvl 17 søndag ettermiddag, skjønt da gikk det stort sett i strekk. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...