kloningen Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 hei! oppgave linjen min var gjnnomsiktig istad, men så plutselig er den ikke det lenger'1 hvordan fikser jeg dette?
kloningen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Skrevet 27. juni 2007 mhm.. skjedde ikke no forskjell der ni smarten
TCi Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Ikke alle som er aktive om natten vet du Sjekk Utseende-alternativene om den står på Aero. Har ikke Vista på denne maskinen her, men du finner den ved¨å høyreklikke på skrivebordet og velge personalise. Så er det vel Appearance and Personalization så finner du avansert i et lite tekstfelt. Du kan da samtidig sjekke at det er valgt gjennomsiktighet i alternativene der også, før du velger avansert. Om du da ikke har noe valg er det sikkert pga. driverene til skjermkortet ditt.
covah Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 jaaaa.. mulig å få hjelp her? 8960073[/snapback] Dette er et forum der folk hjelper fordi de har LYST til det, ikke fordi de MÅ. Slik masing midt på natta er lite smart, da ingen liker masekopper, og dermed kanskje dropper å svare.
kloningen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Skrevet 28. juni 2007 (endret) Så ikke svar da vel ehm.. finner ikke noe aero relatert der du sa... ser bare fargevelgeren, ja jeg har ultimate, ja, driverne fungerer. er desperat! Endret 28. juni 2007 av thomasy932
kloningen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Skrevet 28. juni 2007 Snart lager jeg ny tråd om jeg kke får hjelp.. ja, sorry double posten
Thor. Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Thomasy: Å lage en ny topic om dette hjelper absolutt ikke. Heller ikke den negative tilbakemeldingen "mhm.. skjedde ikke no forskjell der ni smarten". Og å dobbeltposte samt gi for lite info om problemet hjelper heller ikke. Jeg vil foreslå at du leser retningslinjene og netiketten. Denne posten var ikke ment som flaming (Masseangrep mot en bruker). Den er ment som rettleiing av oppførsel
Imaginary Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 hei! oppgave linjen min var gjnnomsiktig istad, men så plutselig er den ikke det lenger'1 hvordan fikser jeg dette? 8959837[/snapback] Hei! Har du fjernet Windows Sidepanel (stolpen til høyre med mulighet for gadgets)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå