Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begynnelse på et forhold, hva gjøre videre?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har snakket med ei jente på nettet nå i ca. 1 år, og vi har møtt hverandre noen ganger, og vi er begge enige i at vi skal starte på et forhold :D

Saken er den at vi møttes nå forrige helg, og det ble litt klining, noe som jeg er glad for.

 

Men "problemet" er at hun skal til meg til helga, og jeg tror nesten hu er interessert i ha å sex da, for så vidt er jeg helt ok med det, men hva gjør man egentlig når man har vært sammen i over 1 år og har "testet ut det meste?"

 

Så, dere som har vært kjærester i over et år/lenge, hva er det dere gjør sammen?

Endret av Trussl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, ettersom du ikke har møtt henne mere eller mindre fast i ett år (?) så vil ikke jeg si at det er det samme som å ha vært sammen i ett år.

Ta det som om det skulle vært starten på forholdet, vær deg selv og gjør det du føler for så går det nok bra ;)

Lenke til kommentar

Jeg er vel egentlig i mitt første "lange" forhold selv (nesten 4 måneder med ordentlig sammen) Og jeg har da ikke på noen måte begynt å gå lei, selv om vi nå har fått testet ut en god del ;)

Men det kan hende at noen andre som har vært i litt lengre forhold enn meg er bedre skikket til å svare på det spørsmålet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...