Gå til innhold

Hvordan setter jeg penger inn på konto?


asdfasd

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer dette med å sette inn penger på kontoen min via en bank i en annen "kjede"? Jeg har selv konto i Sparebanken Sør, men hvordan blir dette om jeg flytter til østlandet? Kan jeg gå i en hvilken som helst bank å få satt inn penger på min konto i Sparebanken Sør gebyrfritt, eller krever bankene gebyrer i dyre dommer for dette, om de i det hele tatt tillater dette. Hvordan fungerer det med f.eks. DINbank.no som ikke har noen bankfilialer, men som oppererer under Sparebanken Øst? Må jeg gå i en Sparebanken Øst bank for kunne sette inn penger gebyrfritt? Ble en del spørsmål det der gitt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bortsett fra da jeg solgte en motorsykkel og løste inn en bankremisse (som er kostnadsfritt for mottaker) tror jeg ikke jeg har satt inn kontanter på bankkonto de siste 15 årene. Poenget er å la være å få betalt større beløp i kontanter, men i stedet la de går rett fra konto til konto. Det er både raskere, enklere, tryggere og billigere.

Lenke til kommentar

Terragruppen er kun en organisatorisk form for markedsføring og innkjøp. Det er ikke en kjede i den forstand det her menes.

 

Du får ikke satt inn penger i en Terra-bank, for å ta det ut igjen i en på en annen plass- Hvertfall ikke gebyrfritt.

Endret av gorber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...