Gå til innhold

trenger nytt spill, hvilket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
-->Trackmania United (gratis tror jeg) Beste bilspillet ever!

8981681[/snapback]

United er ikke gratis, men TrackMania Nations er gratis. Kan forresten anbefale det, ikke så aller verst bilspill.

Skrevet

Ikke sats på BF2 nå. For 1 år siden ja, men det eneste som blir å møte deg på servere er egoister og n00bs! JA jeg vet, har 862 timer med spillet under et år. Clan miljøene daler i tillegg. EA stenger nok av servere om ikke så lenge!

Skrevet
Hve med Lord of the Rings Online?

8981121[/snapback]

ikke for å være frekk, men les topicen, ikke et spill som man må grinde grinde grinde :thumbup:

Jeg ville anbefale Overlord, veldig underholdende og ikke minst nytt spill

Skrevet
Jeg anbefaler IRL, som har blant annet sinnsyk grafikk!

Den mest naturtro fysikkmotoren noensinne!

6.5 milliarder spillere hver dag, koster ingenting i månenden fram til level 18 hvor du må betale en gangi året

Dessuten er dette spillet på sitt beste på denne tiden av året, hvor man kan bade og være ute i behagelige temperaturer som ikke plager spilleren.

8969038[/snapback]

Men det som er litt kjipt er hvis du får en disease som blir kalt allergi. Den fins i mange varianter og da er helvete løs. Eneste mulighet til å trappe den ned litt er ved å finne noen potions kalt "Nesespray", "Øyedråper" og "Piller"

Men ellers anbefaller jeg det også :)

Skrevet
Jeg anbefaler IRL, som har blant annet sinnsyk grafikk!

Den mest naturtro fysikkmotoren noensinne!

6.5 milliarder spillere hver dag, koster ingenting i månenden fram til level 18 hvor du må betale en gangi året

Dessuten er dette spillet på sitt beste på denne tiden av året, hvor man kan bade og være ute i behagelige temperaturer som ikke plager spilleren.

8969038[/snapback]

IRL er ganske kjedelig til tider, og etter level 18 begynner det å suge pga. mer og mer ansvar som tynger. Men det positive er at når du lår level 18 kan du benytte deg av motoriserte transportmidler og kjøpe alkohol.

Grafikken er ganske god dog, men jeg savner mer utstrakt bruk av CGI-cutscenes.

Skrevet

Anbefaler Space Empires V. Har spilt det en del siste tiden, rom-strategi med masse muligheter og valg. Passer meg utmerket da liker og ha kontroll over det meste :p Satsa hardt på IRL i 12 år også men følte at utviklerne satte fler og fler grenser jo lenger jeg kom, så la det på hylla.

Skrevet

Overlord må være det beste spillet jeg har spillt på lenge!

Minimum requirements til spillet er BULLSHIT!

Jeg kjører det glatt (på 800x640 da, men hva gjør det?), med 1.3 GHz amd athlon, 768 mb ddr ram, og et ati radeon 9800 pro skjermkort..

Etter requirements, skulle spillet aldri ha startet, men igjen så har jeg bevist at minimum kan utvides mye, mye, mye mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...