Gå til innhold

[LØST]ThermalTake BT vs. Zalman CNPS9700LED?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den Typhoon'en kan du få billig av meg. Makan til noe dritt å montere og har lett for å bli skjeiv. Dårlig kjøling på lav rpm og bråkete når viftehastigheten blir skrudd opp. For noe dritt.

8957216[/snapback]

Så fordi du ikke klarer å montere noe så enkelt som Typhoon'en, så er den noe dritt? :whistle:

 

Har en sånn selv. Svært enkel å montere og kjøler veldig bra. Den gjør det jo veldig bra i tester, så den skulle være et trygt valg.

8972272[/snapback]

 

Jeg har montert cpuvifter og pc'er siden 1990 så jeg burde vite hvordan ?

8972516[/snapback]

 

 

Tja,hva skal man si.

Monterte helt enkelt en typhoon på mitt Striker extreme, og der er det IKKE god plass. :cool:

Lenke til kommentar
Den Typhoon'en kan du få billig av meg. Makan til noe dritt å montere og har lett for å bli skjeiv. Dårlig kjøling på lav rpm og bråkete når viftehastigheten blir skrudd opp. For noe dritt.

8957216[/snapback]

Så fordi du ikke klarer å montere noe så enkelt som Typhoon'en, så er den noe dritt? :whistle:

 

Har en sånn selv. Svært enkel å montere og kjøler veldig bra. Den gjør det jo veldig bra i tester, så den skulle være et trygt valg.

8972272[/snapback]

 

Jeg har montert cpuvifter og pc'er siden 1990 så jeg burde vite hvordan ?

8972516[/snapback]

 

 

Tja,hva skal man si.

Monterte helt enkelt en typhoon på mitt Striker extreme, og der er det IKKE god plass. :cool:

8976973[/snapback]

Litt off topic:

Har en lærer som har holdt på med pc siden 1960, men han kan ikke så alt for mye om det alikevel(fakta)! ;)

 

ThermalRight 120 Ultra Extreme er nok et veldig bra valg...har ikke noe erfaring med den, men har lest mye bra om den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...