Gå til innhold

Løpe rekorder - diskusjonen


Anbefalte innlegg

60m: 7,77

100m: 12,39

200m: 24,84

400m: 55,92

600m: 1,29

800m: 2,07

1500m: 4,21

3000m: 9,30

5000m: 16,24

10km gateløp: 38 min

Halvmarathon: 1,20,37

 

Har vært langdistanseløper, i år er mellomdistanse målet og 400m tiden skal ned 3-4sek, 800m ned 6-7 sek. 1500m skal også ned, men det er ikke et stort fokus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

 

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

 

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Før jeg busta kneet hadde jeg dette:

 

60m: 7.3

3000m: 9min47sek.

 

Begge med elektronisk tidtaker på skolen i tredjeklasse.

 

Nå som jeg endelig har fått orden på kneet igjen, og kan løpe skikkelig - regner jeg med at 3000m har droppet en del. 60m er nok sekundet senere da jeg ikke har trent eksplosivt på lenge.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...

60 meter; 7.90 (Siste året på ungdomskola, men bare målt med vanlig stoppeklokke)

3000m; (Rundt 11 minutter. Er utrolig dårlig til å presse meg selv)

100m; 12.17 (Også dette med stoppeklokke, så kan ta tiden med en klye salt. Da jeg var yngre hadde jeg bra akselerasjon og toppfart, men akselerasjonen forsvant da korsbåndet og menisken røk)

 

60m og 100m er bare gøy, men noe lengre enn det er bare slitsomt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg holder på med friidrett nå og har drevet med det i noen år nå. Springer i 18/19 årsklassen. 800m er nok det jeg løper mest. Er ganske lita og tynn, så blir vell litt lengere på meg etterhvert:))

Men persene mine er:

 

200: 27.55

400: 59.60

800: 2.24.60

 

Altså ikke noe kjempetalent, men med noen år med trening, kommer vell resultatene også :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

60m: 7,9 sek (10 år siden, aner ikke hvordan det ligger an nå)

3 000m: 11:40 (tror jeg skal klare bedre, var ikke helt i form da jeg satte rekorden)

5 000m: 19:58

Halvmaraton: 1:29:30

 

Det jeg egentlig er best på, og som jeg trener på er bakkeløp som varer rundt 15 til 20 minutter.

Endret av Må jeg?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...