Gå til innhold

Hva synes du om Müller's siste keepersprang?


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For det første, å si at stygge taklinger overhodet ikke har skjedd i fotball basert på at det er en viktig kamp og du ønsker å vinne(med alle midler) er en mild underdrivelse.

8966130[/snapback]

Når har jeg sagt dette? Du trekker konklusjoner og prøver å ro deg vekk. Å dette er noe helt annet en en sen takling for og f.eks hindre en overgang i sluttminuttene. Muller har stålkontroll på ballen. Å har ingenting og vinne på en eventuell utviselse. Så atter en gang pisspreik.

 

Tror ikke du har lyst å trekke den noe lengre enn det du allerede har.

Hæ?

 

For det andre, vårt samfunn er bygget opp av normer og regler. Jeg kan godt mene en ting, men det er nettopp normene og reglene som hindrer meg fra å gjøre det. Om jeg så "mobber" personen så får det heller være. Da må du gjerne rapportere gruppene du mener er upasselige, så ordner facebook opp i det.

 

Jeg bryr meg vel ikke om fjortisgrupper på facebook, å kjenner ikke til verken deg spesielt eller gruppen din. Sier bare min mening her som du gjør, men jeg kan faktisk stå bak det jeg mener. At han skal tåle kritikk ja, men og opprette en hatgruppe på forskjellige forum og på den måten kaste bensin på bålet er rett å slett latterlig og respektløst. Skyldspørsmålet er ikke en sak, det får være opp til hver enkelt og gjøre opp sin mening.

8966284[/snapback]

 

Det mener jeg. Motiv mangler det derimot ikke. Han var på motsatt lag, og det er mer enn nok grunn til å skade spilleren for e

Svar:

Fin holdning til sport du har isåfall hvis du mener det var et motiv for og påføre en person slike skader.

 

Prøver jeg å ro meg vekk? Du har jo her nettopp sagt at det ikke kunne være motiv...

Lenke til kommentar
Prøver jeg å ro meg vekk? Du har jo her nettopp sagt at det ikke kunne være motiv...

8968255[/snapback]

Du mener at og risikere en utviselse i en tippeligakamp bare for og knuse trynet på en motspiller som likevel blir erstattet er et motiv?

 

@Bamsemumsen, du har tatt poenget. Skaden han påførte var såpass alvorlig at det var rett med straff uansett om det var tilsiktet eller ikke siden det var skjødesløst av Muller og løfte kneet i en slik situasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...