Gå til innhold

HP 530 (core duo), 4995,-: Bra pris og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vil si dette er en ok pc i forhold til prisen, og vil kalle det et pent kjøp om den skal benyttes som surfe/ kontormaskin. Til den prisen kan man ikke forvente all verden, og batteritiden er nok ikke noen rekordholder nei. Grafikkortet er ikke noen høydare heller, samtidig som skjermen kunne hatt større oppløsning, men den er for all del grei.

 

Dual core betyr at prosessoren har to kjerner. Intels core duo-prosessorer er en type dual core/tokjerneprosessor. Andre slike er Intels core 2 duo og AMDs X2.

 

Som sagt, hvis du skal bruke maskina til office-programmer, spurf og chat, er den et godt kjøp.

Lenke til kommentar

jeg har hp 510 med centrino cpu, 512 minne. hvis du ikke skal spille gjør den alt annet med et stort smil. viftestøyen er også veldig lav på min.. men skjermen har en elendig kontrast. og du behøver ikke vere veldig mange grader til siden før det blir håpløs kontrast. lysstyrken er veldig bra. og det er plast OVERALT! om jeg ikke tar veldig feil er den kun utsyrt med 1 høyttaler på selve laptopen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...