Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det ikke er så altfor evig lenge til sommeren, og at jeg snart kan rive av de stygge vinterhjulene på bilen.

Skal bli nydelig å få på sommerdekkene, bråker mye mindre. :D

Skrevet
At det ikke er så altfor evig lenge til sommeren, og at jeg snart kan rive av de stygge vinterhjulene på bilen.

Skal bli nydelig å få på sommerdekkene, bråker mye mindre. :D

Du har bra stille bil , hvis julene dine bråker om vinteren! Nå har jeg aldri prøvd min egen bil med sommerhjul på, så for alt jeg vet er det et stort poeng i det du sier :)

Jeg gleder meg til å ta av vinterdekkene fordi jeg har fantastisk kule felger på sommerdekkene (og fantastisk stygge kapsler på vinterdekkene...)

Skrevet (endret)

Gleder meg ikke til å bytte til sommerdekk enda jeg i alle fall. For det første har jeg nesten tøffere vinterfelger siden jeg kjøpte nye i år. 16" lettmetallfelger med 205/55 dekk. Og for det andre er sommerdekka så slitt at de er blitt til slicks, fikk vannplaning i ei rundkjøring i 20km/t i fjor. :D Men til neste sesong skal jeg handle nye 18" kantfelger, gleder meg sykt til det. :)

Endret av Brian_N
Skrevet (endret)

Syns 3 serien er litt kjedelg.

Eller kanskje jeg som ikke liker bmw :p Men du får et pluss for 18". hehe.

triller tilbake til topic...

Nå gleder jeg meg til middag:D

Endret av Zaroos
Skrevet

Jeg og typen ønsker oss en Audi A4 2008 modell. Svart :love: Eneste grunnen til at vi ikke kjøper den er fordi jeg er helt fersk sjåfør enda , og ikke vil være konfertabel med å kjøre så ny bil . Så jeg holder meg til min 2003 modell. Hadde aldri villet ha en eldre bil enn 2002/2003

Skrevet

Mmmm , pappabilen gjør meg glad . Får en helt annen følelse av å sette seg inni den , enn min lille blikkboks.. 2007 opel vectra, sort :love:

At jeg skal på jobb i bare 2 timer i morgen gjør meg ufattelig glad.. så er det påskeferie.. 2 år siden sist for min del

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...