Gå til innhold

Brukte spill hos "nye" Spiderman i Trondheim


mikkard

Anbefalte innlegg

Er vel sikkert en del her inne som er fra Trondheim, og som har vært på spillbutikken i Munkegata, som hvis jeg ikke tar helt feil, ble flyttet fra Fjordgata. Så det jeg lurte på, var dette med bytting av brukte spill.

Jeg har gått lei av Just Cause og World Cup 2006, så jeg tenkte å bytte de inn. Tror dere det hadde vært mulig å fått Forza M 2 for de to spillene? Elller er det kun brukte spill mot brukte spill? Noen som vet? Vet jeg kan stikke bort og spørre selv, men hvis det var noen som visste, så hadde jeg kanskje unngått å gå på en evt. smell.

 

Og det kan vel også være noen spill som ikke de gidder å ta inn, som f.eks World Cup, for det er ikke akkurat så bra ;) Iallfall etter at jeg fikk pes. Men det er en annen sak.

 

Noen som kan hjelpe? :)

Endret av mikkard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avhenger vel mest av hvem som står bak kassen/dagsformen hans/hennes, og hvilke brukte spill de har inne.

 

Ville tatt en kikk gjennom brukthyllene deres og sett om de har (og eventuelt hvor mange eksemplarer av) spillene du ønsker å bytte inn. Dersom de har mange eksemplarer inne priset lavt er det ikke sikkert de er interessert i å ta imot dem i det hele tatt. :(

Lenke til kommentar

De har faste priser de gir for bruktspill nå, det er ikke de bak kassa som setter prisene men noe som blir bestemt sentralt i kjeden.

Om du får byttet de spillene mot ny Forza tviler jeg på, men du kommer ett stykke på vei. Du får da bruke innbytteprisen mot nye spill pluss at du får evt legge i litt ekstra.

Lenke til kommentar

Ok. Jeg så nemlig at de reklamerte med at du kunne levere inn to brukte spill, mot at du fikk GTA IV pluss 100kr på release dagen for gta. Dette er jo et tilbud verdt å tenke over for å si det slik. Men jeg skal høre om jeg får Forza for to spill også.

Endret av mikkard
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sorry for seint svar, har ikke hatt så mye tilgang på pc i det siste.

Men uansett, jeg fikk ikke byttet inn spillene, world cup var for ripete, jeg hadde fått 100kr for det hvis det hadde vært clean, og Just Cause kunne de ikke ta inn pga at jeg hadde kjøpt det i utlandet.

 

Greit nok det, men irriterer meg litt over hvordan de verdetter spill de får inn, for da en kamerat skulle bytte inn Call Of Duty 3, så ble også han tilbudt 100kr for spillet, noe han selvfølgelig ikke sa ja til. Pluss at de ikke hadde noen utgaver av spillet i brukthyllene. Og ja, disken var helt fin, sjekket den selv.

 

Jævlig kjipt dette

Lenke til kommentar

Spiderman kjeden er solgt til GAME.

 

GAME har ett annet system ett hva spiderman hadde, jeg jobbet der selv.

 

I spiderman måtte vi selv se ann og tenke ut en dugelig pris.

På game så bipper man inn strekkoden til spillet og systemet gir deg en pris som er bestemt av kjeden.

Samme sak på Eb Games.

 

Så det er ikke personalet som er vanskelige mot deg, uansett så er just cause og det fifa spillet eldre spill som har ganske middels kvalitet så dermed ikke værd så veldig mye.

 

Hadde du kommet med ett nytt populært ps3/360 spill feks så hadde du også fått en ålreit pris i innbytte, men NESTEN alle slags innbytte ting på slike butikker taper du penger på i forhold til hva du betalte for spillet og hva det koster nytt men det er kjekt for og kjapt bli av med spill du bare ikke spiller lenger og som ingen andre vil kjøpe av deg for og få noe nytt og fresht.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...