Gå til innhold

Når kommer Singstar?

BeeR

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Singstar kommer først i europa da så den datoen er nok feil, fordi den datoen som er i denne linken er for nor amerika

edit. Den Release Daten som Imsdalo poster tror jeg er mere riktig

Endret av Saiyaman
Skrevet (endret)

Det gjelder alle Singstar-spill ettersom de lages her og ikke er spesielt populære i USA. Opprinnelig var det juli i Europa og høsten for USA, men europeisk dato er altså utsatt til slutten av august.

EDIT: Singstar 90's kommer ut på onsdag.

Endret av kilik
Skrevet

Ser det har vært stilt spørsmål om mikrofoner tidligere i denne tråden. De stedene jeg har sett hvor man kan forhåndsbestille Singstar for PS3 står det at det er mikrofoner med ledning, men jeg mener å ha lest et sted at PS3 versjonen skulle komme med trådløse mikrofoner.

Noen som vet noe?

Skrevet
Alt jeg vet er at det kommer bluetooth-mic-er etterhvert.

9224544[/snapback]

Etterhvert? Det er jo ingen som gidder å kjøpe nye Mic når de har 2.. Jeg venter med Singstar til de har fått Tråløs mic.. Gidder ikke ha mye tråå rundt på rommet!

Skrevet

Hører den! denne generasjonen med spillutstyr skal holdes kabelfri! Utrolig teit at de ikke kommer med trådløse med en gang!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ser Play.com har flyttet datoen til 28.september.

Det er forskjell på engelsk og norsk versjon, så mulig de kommer ut på forskjellig tid. På den norske versjonen er halvparten av artistene norske.

Skrevet
Det skal komme 24. August XD

9292373[/snapback]

hmmmm :hmm: Mener du: "Den skal komme" som i at dersom ikke, så blir du så sint så sint.... :mad:

Eller har du det fra en kilde? :D

Skrevet (endret)
Er redd for at spillet ikke kommer ut før sen høsten desverre

Heldigvis bare noe JEG tror  :wee:

8950228[/snapback]

Måtte nesten bare quote meg selv :whistle:

Det kommer iallfall ikke 22-24. August, blir vel ikke direkte overrasket om det blir forsinket helt til våren 2008 heller

Endret av kewell79
Skrevet (endret)

Oktober ifølge den semi-offisielle bloggen til Sony. Sony viser fram spillet i Leipzig i morgen, så vi får vite mer da.

Endret av kilik
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...