Gå til innhold

Gi et tips til brukeren over deg leken! v.2

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med random PCspill?

Donutgames.com er fin medisin. For alt.

Skal jeg gidde innstallere Adobe nå, på skolePCen, eller skal jeg vente så jeg får sluppet unna noe annet?

Skrevet

Alltid velg det som inneholder "kos". Alltid best. Mhm.

Stikke ut å røyke nå, også fortsette innstallasjonen etterpå, eller skal jeg bare gjøre unna hele innstallasjonen nå?

Skrevet

Ta deg en røyk, du. :wee:

Innstallasjonen kommer til å ta tid om jeg kjenner deg og dine tekniske skillz riktig.

Mase på bestevenninnen om mat i dag, eller gå hjem og spise før jeg stikker til henne? (Minner om at jeg har våte ben :()

Skrevet

1) Slutt å mobb de tekniske skillza mine, jeg skal bare skifte en jævla CD innimellom. xD

2) Mas på bestevenninna di, hun har tatt ris med mye rart ut av frysen i natt. oO

Lete opp noen jeg kan dra med ut (les: Kirsten) somjeg ikke tror er her, eller bare gå ut og satse på at jeg finner selskap`?

Skrevet
Bare gå ut, funker som oftest.

Skal jeg stole på at "ris med mye rart" er godt? (Nie får ikke svare)

Spørs hvem som lager det ;)

Skal jeg kjøpe meg mat på bensinstasjon eller ta sjangsen på at det er noe godt moder'n har laget hjemme? :p

Skrevet

Ta sjangsen på morra di.

Og eplefe; Til og med PAPPA likte risen med mye rart. Tardface. -.-'

Skulke noen timer, eller bare bli så ikke gruppa klikker vinkel for at jeg ikke gjør noe?

Skrevet

Bli. Carina kommer til byen, og du får ikke være med om du skal skulke. :wee:

(Which means we either have to eat fast, or I don't eat at all)

Youghurt eller steinfrie druer til vannet jeg må leve på de neste dagene? (Ny piercing i dag :love:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...