Gå til innhold

Diskusjon rundt gratis Quake Wars beta!


Anbefalte innlegg

Husk at det er en tidlig beta. Det er litt dumt å komme med slike avgjørelsen på dette nivået. Uansett er BETA 2 like rundt hjørnet, og den vil komme med forbedret grafikk og fysikk.

9183978[/snapback]

Nope, liker ikke spillet.

Det er SELVE spillet jeg ikke liker, men liker at det er objectives

9184003[/snapback]

 

De kan like gjerne droppe objectives etter min mening. Folk behandler spillet som et "death match" eller "frag fast" spill, bare med diverse oppdrag kastet inn i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dog, man skjønner tegninga med tanke på gameplay ;)

 

Husk at det er en tidlig beta. Det er litt dumt å komme med slike avgjørelsen på dette nivået. Uansett er BETA 2 like rundt hjørnet, og den vil komme med forbedret grafikk og fysikk.

9183978[/snapback]

 

Tror dere, ja. Sannheten er vell ganske annerledes.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Kommer ikke til å bli det nye klan spillet om det er like dårlig ved release. :)

9185223[/snapback]

Sjekk ut #etqw.wars på Quakenet, det spilles masse masse clan wars allerede, før spillet er utgitt.

 

Folk elsker det jo!

 

Kanskje ikke gøy for public horer, men liker mye bedre at de satser på å gjøre det til et klanspill!

Lenke til kommentar

Om det bare passer for klanspilling er jo det veldig synd for utviklerne da de garantert ikke vil lage noen oppfølger pga. dårlig inntjening.

Mitt inntrykk er ikke at folk elsker spillet, snarere tvert imot. Etter kun få dager fikk jeg inntrykk av at de fleste servere sto helt tomme og de som fortsatt spiller var de som hadde bestemt seg på forhånd at dette var et supert spill.

Nå har det kommet en beta2 så kanskje det tar seg opp litt, men er usikker på om jeg skal kaste bort tid på å teste det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...