Gå til innhold

Nytt Grafikkort


Håk0n

Anbefalte innlegg

Hallajs

 

 

Er en helt vanlig entusiast som kunne tenkt meg et nytt grafikkkort til ca 2000kr! jeg hengir meg til dere Xperter og vil gjerne ha deres råd.

 

er Gainward Geforce 4800TI golden sample et bra og verdig kort å kjøpe?

det virket lurest.

 

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke det en vanlig TI4200 med litt raskere minne og AGP 8x ?

 

I så fall gå for vanlig MSI TI4200 (ca. 1200) eller TI4600 (Ligger på rundt 2000).

 

TI4200 med 64MB har 3,3 ns RAM (Samme som Gainward GoldenSample)

Eller er Creative TI4600 128MB AGP4x å anbefalle.

 

Såklart er ATI Radeon 9700Pro best foreløpig, men det er da svindyrt.

Har du ikke hk som støtter AGP 8x er det ikke noe vits å kjøpe 8x AGP kort, hvis ikke det er samme pris.

 

-BUFF

Lenke til kommentar
Det gjør det ikke det er 4400 modellen som bråker mye. Beklager du tar feil!

Har noen venner som har det kortet og det bråker ikke mye..

 

Ikke mange dager siden dette kortet ble diskutert her og da var det en god del innlegg som sa at dette kortet lager mye lyd...Feks i artikkelen "Billig fra elkjøp".

Ja stemmer det, men min oppfatning av støy trenger ikke du mene er støy. Med det ville eg prøve å si at ingen personer er like, alle mener ikke at den viften f.eks støyer/bråker. Skjønner du hva eg prøver å si?

Lenke til kommentar
Jeg har sjekket  rundt en del og jeg skal ut og kjøpe meg et Creative 4600Ti kort 128mb ddr.

du kan få for 200okr!

 

Det kortet bråker noe helt forferdelig mye

 

hvorfor klager alle på msi/creative kort? selv har jeg msi kort og det hørs ikke iforhold til mine 29dB kab vifter. da kan det ikke bråke SÅ mye.

Lenke til kommentar
Hallajs

 

 

Er en helt vanlig entusiast som kunne tenkt meg et nytt grafikkkort til ca 2000kr! jeg hengir meg til dere Xperter og vil gjerne ha deres råd.    

 

er Gainward Geforce 4800TI golden sample et bra og verdig kort å kjøpe?

det virket lurest.

 

vennlig hilsen

Gainward har/hadde vist problemer med sine kjøler. Jeg vet ikke om dette gjelder på nyere kort, men ganske mange har fått problemer med sine Gainward-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...