Gå til innhold

Hvilket spill ønsker du mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele poenget med tråden er for å skrive hva du synes burde komme som spill.

Så kan man kommentere hverandre sine forslag osv osv (you get the idea good people :thumbup: )

F.eks:

"Jeg vil se ett spill om strikkhopping"

Gjerne hiv med en grunn hvorfor du vil ha det og det som faller deg inn :)

Meg først:

Kunne gjerne tenkte å sett ett spill som er i likhet med silent hunter serien.. Bare at man kjører slagskip isteden for Ubåt. Kunne vært moro ettersom slagskip ikke er like flink å gjemme seg, selvfølgelig skulle realismen vært rå :)

Ting som været, havet, radiotaushet kunne vært ting som man måtte tenke mye på.

Next one :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slagskip finnes: Great Naval Battles. noen må bare gidde og mekke det til XP/Vista.

kunne selv tenkt meg nyere versjoner av eksisterende spill, feks LHX, M1 Tank platoon, Pirates finnes, men er så kort liksom....fikk jo beste skipet etter 2 raid...

Skrevet
Et zombieoverlevelses mmo! Fordi jeg elsker zombier og slikt xD

8927477[/snapback]

Tror det hadde vært det feteste spillet noensinne hvis det hadde kommet,elsker zombier selv :)

Skrevet

8927477[/snapback]

Tror det hadde vært det feteste spillet noensinne hvis det hadde kommet,elsker zombier selv :)

8931296[/snapback]

Tipper det ville ha funket like bra (om ikke bedre) som et helt vanlig single-player/mulitplayer spill, egentlig.

Skrevet

Jeg vil ha et Battlefield: Medieval Times. Tenk dere hvis Battlefield-serien fra DICE hadde gått tilbake til gamledager, med et perfekt meele-system som faktisk fungerte godt online, første person selvsagts. Med blod og gørr og katapulter og mulighet for å være alt fra ridder på hest til bueskytter :love:

Skrevet
Jeg vil ha et Battlefield: Medieval Times. Tenk dere hvis Battlefield-serien fra DICE hadde gått tilbake til gamledager, med et perfekt meele-system som faktisk fungerte godt online, første person selvsagts. Med blod og gørr og katapulter og mulighet  for å være alt fra ridder på hest til bueskytter :love:

8931487[/snapback]

Dæven det hadde gjort seg. Tenkte faktisk akkurat på det samme her i stad når jeg satt og spilte Morrowind. :D

Skrevet

jeg vil ha et tredje-persjons Pirat-spill hvor man kjøper skuter, border skip ved å svinge seg over til andre skip og kaprer dem, graver frem skatter osv. hvorfor blir ikke det realisert?! må jo være fullt mulig å lage...

Skrevet

Jeg vil ha "Armed assault on battlefield 3"

En 1. persons militærsimulator med fullt modulerbart terreng og miljø, slik at jeg kan sprenge meg et hull i bakken, grave en skyttergrav, kappe ned trær over veien og blåse alt til himmels. I tillegg så bør det være sivilister, dyreliv, søle, regnvær, snø og mørke (skikkelig mørke). Dette skal selvfølgelig også være tilgjengelig i flerspiller. :whistle:

Skrevet

8927477[/snapback]

8931296[/snapback]

Dead Rising MMO? :dribble:

Skrevet

Ett streaker spill :D

Der du sitter på tribunen på f.eks en fotballkamp og du må time hele greia og komme deg forbi sikkerhetsvaktene

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
02_streaker_01.jpg
Skrevet

Åh må henge meg på ideen om å ha et battlefield lignende middelalderspill. Kanskje med to enorme hærer som marsjerer mot hverandre og etter hvert som man dør så spawner man som en soldat. Si f.eks at hver hær har 1000 soldater som oppfører seg som npcer og kanskje noe sånnt som 50 spillere på hver lag og hver gang man dør så tar man bare over for en av npcene. Med masse blod, gørr og avkapping av hode og lemmer. Kanskje man til og med kunne ha sånn at f.eks et lag var vikinger og et lag var engelskmenn/riddere whatever og at man sloss. Akkurat som å ha et strategispill der commanderen styrer alt fra en bakketopp, mens alle de andre spillerne er soldater. Hadde vært fett.

Og et spill som er som et svar på mange drømmer jeg har hatt om et spill er Assassin's Creed. Det er helt sprøtt at nesten alt de har lagt vekt på i spillet er ting jeg alltid har ønsket meg i et spill. Kan nesten ikke vente til det kommer i november.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...