Gå til innhold

Overføre penger til annen mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bare lurte på om det var mulig å overføre penger til en annen mobil - med annet nummer selvfølgelig, men samme operatør?

Har Netcom Youngtalk og vil overføre til en annen telefon med Youngtalk abb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler på at det går du. eneste måten du kan få pemnger på den andre via dinne trur jeg er med vis du bruker minibak eller noe.

eller så er det bare telenor er ikke sikker

Skrevet

Vet ikke hvordan dette fungerer hos netcom, men hos Telenor kan du flytte saldo på kontantkort/djuice control til et annet abn. ved oppsigelse.

Skrevet
Vet ikke hvordan dette fungerer hos netcom, men hos Telenor kan du flytte saldo på kontantkort/djuice control til et annet abn. ved oppsigelse.

8923938[/snapback]

Hvordan kan man gjøre det på Telenor da?

Skrevet

8923938[/snapback]

Hvordan kan man gjøre det på Telenor da?

8923954[/snapback]

Ringe 09000 og be dem ordne det.

Skrevet

NetCom kan helt sikkert ordne dette for deg hvis de ønsker. Ring kundeservice og håp på at kundekonsulenten er i godt humør.

• 4 uker senere...
Skrevet

Ser det er utrolig lenge siden denne tråden har vært aktiv, men jeg blåser nytt liv i den. Har NetCom YoungTalk, men har fått nok av at det raser inn med penger. 200,- hver måned svelger ikke unna, jeg bruker ikke nok.

Vil bytte til SmartTalk tror jeg, og har 12-1300,- kroner igjen på ringekontoen til YoungTalk.

Funker det å overføre? Noen som har prøvd dette? Sinnsykt dritt å miste så jævli mye penger.

Skrevet
Hei

Jeg bare lurte på om det var mulig å overføre penger til en annen mobil - med annet nummer selvfølgelig, men samme operatør?

Har Netcom Youngtalk og vil overføre til en annen telefon med Youngtalk abb.

8922889[/snapback]

nej d e ikkje låååv

Skrevet

Jeg er ikke så skråsikker på akkurat det.

Tror faktisk det lar seg gjøre. Noen som har prøvd? Sitter i Danmark nå, så jeg gidder ikke ringe. Utenlandsbruk koster skjorta, og da har jeg 0,- kroner fortere enn bare det.

Skrevet

Hvis du endrer til smarttalk så går ringesaldoen din til fratrekk på fakturaen. Påfyll som kommer i avtaletid må brukes opp på nummeret ditt, det kan ikke flyttes over til noen andre.

• 11 år senere...
Skrevet

Hos Telenor kan du flytte saldo på kontantkort/djuice control til et annet abn. ved oppsigelse.

Må du si opp selv da, eller skjer dette hvis ny leverandør tar seg av oppsigelsen også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...